Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 3.

When you save my life.[Twincest]

17 maart 2010 - 19:46

330

2

219



3.

Bill pov.
“Wat moeten jullie van me?”¯ “Dit is nog maar het begin Kaulitz, wacht maar vanavond. Dan zien we je bij je de sportschool. We weten waar je sport.”¯ “Maar ik sport helemaal niet!”¯ “Je weet best naar wie je toe gaat vanavond.”¯ “Ik ga helemaal niet weg vanavond.”¯ “Dat zeg je nu, zorg maar dat je om 7 uur by het parkje bent. Of anders heeft je lieve hondje t te bezuren!”¯ “Niet Scotty.”¯ “ach GOS, word je nu bang?”¯ “Bill,Kom je?”¯ gered door mijn moeder. Ik knik en loop naar de auto. Ik word wel bang maar wil het niet laten zien. “Bill, ik moet vanavond om half 7 weg. Ik heb een afspraak van me werk, vind je het erg om alleen thuis te zijn? Gordon moet over werken.”¯ “Ja! Bedoel nee maakt niet uit. Veel plezier.”¯ “Dankje lieverd, ik ben rond half 12 weer terug. Ik denk dat Gordon om een uurtje of half 8,8 uur terug is.”¯ “Is goed mam. Ik red me wel.”¯ “Laat je wel Scotty uit?”¯ “Ja mam!”¯ “Dat is myn grote jongen.”¯ “Mam, come on. Ik ben 18, wat loop je nou te zeuren.”¯ “Ja, maar je voelt nog zo klein.”¯ “Mam ik zit in de 5e klas. Omdat ik ben blijven zitten.”¯ “Schat wat maakt het uit.”¯ “Ik voel me zo dom.”¯ Zeg ik als we uitstappen. “Is niet zo.”¯ “Oké mam.”¯ Als mijn moeder de deur openmaakt springt Scotty tegen me aan en ik val om. Hij begint me hele gezicht te likken. “Gatver Scotty!”¯ als ik om hoog krabbel ligt er een brief in de brieven bus. Ik pak de brief en begin het langzaam te lezen.
“Beste Bill Kaulitz.
Bij deze brief nodigen we uw uit om naar het café “Starway to heaven”¯
Te komen, en daar gezellig een drankje te drinken met één van onze collega;s. op de datum 17 03 2010. Om 19:00 uur.
Adres: Das welt 5 in Berlijn.
Met vriendelijke groet G.M.H Listing.


Reacties:


Angiepink zei op 22 april 2010 - 13:40:
O gott georg daar van is die brief-_- ik ga snel verder lezen!!


jorinloveth
jorinloveth zei op 20 maart 2010 - 13:44:
Oeh, ik ben wel nieuwsgierig

VERDER



laat je me weten als je een nieuw hoofdstuk hebt? (x