Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » Replace me- Family Force 5

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

14 dec 2008 - 0:08

334

2

205



Replace me- Family Force 5

lachend keek ik hen aan en ging op mijn knieen zitten.
"HET SPIJT ME! IK ZIE JE GRAAG! DURF ME NIET TE DUMPEN! NEEEEEEEEE DUMP ME NOU TOCH NIET!"
begon ik over dramatisch te zeggen terwijl iedereen me lachend aankeek.
ookal miste ik hem... dit zou overgaan.
het geluid van de deur bel vulde het appartement en ik zag hoe GUstav naar de deur verdween.
"hoe zit het nu bij jou en Timo?"
vroeg ik nieuwsgierig en keek haar afwachtend aan.
"hetzelfde als bij jou en Franky"
lachend keek ik haar aan terwijl ze een grijns kreeg.
"meisjes bezoek voor jullie"
raar keken we Gustav aan maar alles werd duidelijk toen Jan en Linke in de deur opening stonden.
"JAN!"
"LINKE!"

ik sprong recht en liep in Jan zijn armen,
hij was mijn beste vriend en die van Joyce was Linke.
Jan zijn armen sloeg hij rond me en ik voelde hoe hij mij dicht tegen zich aantrok.
"we hebben al jullie kleren in koffers gestoken, en Franky gaat al het geld dat jij in het huis hebt gestoken op je rekening storten."
lachend keek k hem aan en kon het niet laten om u mijn armen stevig rond zijn middel teslaan.
"we moeten weg, de band gaat op tour. en Franky en Timo zijn al kwaad genoeg"
lachend knikte ik en gaf hen elk nog een kus op hun wang en zag hoe ze zwaaiend de gang in verdwenen.
"nu ik dan toch mijn kleren heb, ga ik me omkleden, mag ik de douche gebruiken?"
ik zag hoe Georg liefknikte en meteen liep ik naar zijn kamer waaraan hij zijn eigen badkamer had.
ik liet mijn blik over zijn kamer glijden en kon zien hoe heel zijn kamer vol hing met posters van mij, waar normaal Franky bijstond maar nu alleen ik, Franky was er afgeknipt.
het had iets schattig.
met een grijns ging ik de badkamer in terwijl ik uit mijn koffer een skinny jeans had genomen, een zwart T Shirt met daarop nintendo figuurtjes.
ik stapte de douche in en mijn zorgen leken mee te glijden met de kleine watterdruppels die in de afvoer verdwenen.


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 14 dec 2008 - 11:26:
Whaaa ^^
Ik ga nsle de volgde make ^^
Liebe Dich!


SuicideScars
SuicideScars zei op 14 dec 2008 - 0:14:
ooooh ;D
ik wil zo hard een vervolg :d
maar da weet ge wel al he ?
dus ik vind da ge er dn ook een nieuw moet maken.
ikziejegraagbestie.<3