Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I sad it can't get any better, what if i'm right? » Where i't began [1]

I sad it can't get any better, what if i'm right?

19 maart 2010 - 15:37

316

3

206



Where i't began [1]

Mijn eerste Hoofdstuk I hope you like it. graag reactie want anders weet ik niet of het goed genoeg is.

Pov. Scarlet.
07.00
*piep* Piep* (de weker)
Vermoeid doe ik me ogen open.
*piep* ''BAM''. Eindelijk dat ding houd op.
Ik moet op staan naar school. altijd is dat moeilijk geweest.
Waarom moet school zo vroeg beginnen? kan het niet 2 uur later beginnen?
Ik doe de kast open en pas een T-shirt & skinny jeans uit de kast.
Ik loop meteen richting de badkamer on te Douchen,Aankleden,Mijn haaren doen,haarenstijlen en me make-up doen. Ik loop naar beneden en pak 2 sneedjes brood,een mes,een pot choco en een glas met water. ik ga zitten en begin met choco op mijn brood te smeeren. Dan eet ik rustig mijn brood op. dan gaat de bel. Daar staat Charlotte. Ik omhels haar.Ik trek mijn schoenen en Jas aan en pak dan mijn tas.Die pak ik altijd die avond er voor in. Ik doe de deur dicht. Dan pak ik mijn fiets, en fiest ik samen met Charlotte een lange weg naar school. Na een half uur fietsen rijden we het schoolplein op.
We zetten onze fietsen in het fietsen rek. En dan lopen we richting de schooldeur. Als we binnen zijn gooi ik de boeken die ik nu nog niet nodig heb in mijn kluisje. Charlotte doet het zelfde. We staan nog een tijdje te praten. Dan gaat de bel. We hebben nu biologie. We lopen samen naar het lokaal voor biologie.de tijd gaat snel. voor ik het door heb zijn er al 5 bloken geweest en dat betekend dat we naar huis gaan. ik dump al me boeken in mijn kluisje. We lopen naar het fietsenrek en we paken onze fietsen. We rijden naar huis.
voor mijn huis nemen we afscheid.Dan fietst zij naar huis. Ik zet mijn fiets in de schuur. En loop dan naar binnen. Ik zet me in de zetel en doe de tv aan.

sorry mensen de eerst vindt ik niet zo heel goed
xXx
Hij staat ook op Q.
Dus niet schrikken!
sorry dat hij zo kort is.


Reacties:


ichliebedich
ichliebedich zei op 18 april 2010 - 12:20:
oeeeh !
leukleuk


MissJonas
MissJonas zei op 19 maart 2010 - 20:06:
Heee.
wow. ik ben het erzooo mee eens >.<
school moet echt om twaalf uur beginnen (;
ik zat 1 foutje....
sneedje = sneetje xd
ga je wel snelverder schrijven ^^

x


neversay
neversay zei op 19 maart 2010 - 16:06:
Leuk!
Ik ben benieuwd naar het volgende deel ^^

Xxx,