Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » every last breath i scream for you

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

14 dec 2008 - 0:37

310

2

162



every last breath i scream for you

doorweekt stapte ik uit de douche en keek de badkamer rond.
ik nam mijn make up en buigde me een stukje voor de spiegel en deed zorgvuldig een lijntje onder mijn ogen om dan vervolgens één erboven tedoen.
ik liet mijn hand naar mijn styltang gaan maar tot mijn spijt was die nog niet warm genoeg.
ik liet mijn blik door de kamer glijden en stopte bij een raar doosje,
mijn nieuwsgierigheid was groter dan mezelf.
ik opende het en mijn ogen werden groter,
een klein scheermesje vulde het doosje, waarin al een paar bloeddruppels zaten.
Georg...? sneed zichzelf!?
helemaal bezorgd en angstig deed ik het terug toe en legde het terug op zijn plaats.
ik trok mijn jeans over mijn benen en deed de knop toe en trok vervolgens mijn Tshirt aan.
mijn haar was al droog waardoor het begon te krullen en meteen nam ik de stijltang
die inmiddels al heet genoeg was.
ik liet het langzaam over mijn haar glijden, waardoor het vrijwel meteen plat lag.
ik deed het in twee losse staartjes die elk tot onder mijn borst kwamen en meteen bekeek ik mezelf goed,
al moest ik het zeggen het zag er goed uit.
ik stapte de douche uit en ging naar de woonkamer waar ik Georg zag zitten en de rest, zij hadden mij nog niet gezien.
ik deed teken naar Joyce dat ze me moest volgen.
vragend keek ze me aan maar kwam dan toch mee naar Georg zijn kamer.
"wouw, zoveel posters van jou! bij Tom zijn het er zoveel van mij!"
zei ze verbaasd en keek me aan.
met grote ogen keek ik naar haar. de jongens waren echt wel GROTE fans van ons, iets wat we allebei nooit hadden gedacht.
"ik zag... in de badkamer, een scheermesje liggen, met bloed!"
verbaasd keek ze me aan.
"als je een goede band hebt, moet je eens proberen praten met hem"
ik knikte en gaf haar een kus op haar wang
samen liepen we terug naar de jongens.


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 14 dec 2008 - 11:28:
VEDER VEDER VEDER^^
ik hou vn deze QUIZ
LIEBE DICH


SuicideScars
SuicideScars zei op 14 dec 2008 - 0:38:
doe verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
<<3