Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Het Huis Anubis » Het Huis Anubis en het geheim van de diamant » Terug Van Vakantie

Het Huis Anubis en het geheim van de diamant

20 maart 2010 - 11:11

492

3

1237



Terug Van Vakantie

Amber voelt zich een beetje genegeerd, en Appie is er wel voor haar [/kort stuk]

Amber kwam binnen in het huis, net als twee jaar geleden. "Joeeehoee! ik ben er weer!" Ja, dat klinkt precies als het scenario als 2 jaar geleden, maar er is veel veranderd. "hallo? Iemand?" probeerde ze opnieuw, maar steeds geen antwoord. Dan passeerde Nienke met Fabian langs haar, en Amber probeerde haar beste vriendin te stoppen. "Hee nien! kijk eens naar me nieuwe hanger!" maar Nienke keek niet om, en riep "Later amber-" en wuifde het weg en liep door - samen met fabian. Amber keek maar een beetje teleurgesteld, want dat was niet precies het verwelkoming dat ze verwacht had - dan passeerde Appie tot haar verbazing. "Ap! heb jij even de tijd?" Appie keek om van waar de stem zich had voortgezet, en kwam tot de conclusie dat zijn "blonde dolly" terug was. "Ambiebambi! wat heb ik je gemist!" en hij tilde haar op in een knuffel, waar zij zich direct probeerde uit te wriemelen, maar toch aardig Dankje zei er achter. "Hee heb je een nieuwe hanger?" vroeg appie toen hij wees naar de diamant die ze rondom haar nek droeg. "Jaa! hijs mooi he?" ze nam de hanger in haar handen en draaide er mee rond - De hanger had ze gekregen van haar 'pappie' toen ze naar hem toe was geweest op vakantie. Appie & Amber waren samen met Nienke & Fabian terug naar Egypte geweest op vakantie - deze keer om te genieten. Alleen negeerde Nienke haar beste vriendin een beetje en dat werd Amber een beetje zat - dus ging ze maar met Appie rondhangen, en toen ze terug kwam van haar tweede reis - was er niet veel veranderd. "Wat eten we dan?" Vroeg ze uiteindelijk maar - stiekem hoopte ze dat het bloemkool was - en geen bonen, want dat haat ze. "Ik weet het eigenlijk niet" antwoorde appie terwijl hij naar binnen keek, en zijn hoofd schudde - "Bonen, hoezo?" en Amber schudde haar hoofd ook maar opnieuw. "Jeetje, dit word vast me ongeluk jaar" en ze deed haar famous 'pout'. Appie schudde zijn hoofd, en liep dan naar zijn kamer. “Ik heb nog wat voor je.”¯ Hij ging zijn kamer binnen en kwam terug met één roos in een potje, en gaf hem aan Amber. “Hij deed me denken aan je. -“ Maar voor Appie kon verder gaan, kwam Jeroen samen met Noa binnen. “He prutser, kom je even mee?”¯ En trok hem - samen met Noa mee naar zijn kamer - en liet Amber heel alleen. Amber keek Appie achterna, en draaide haar hoofd een beetje - probeerde te zien waar Nienke was, en ging toen uiteindelijk naar buiten - en zette haar neer naast de roos.
“Niemand heeft me graag, of niemand heeft me nodig meer gezegd, Nienke laat me alleen - en Appie..”¯
Stilte vormde zichzelf, en een schim kwam van achteren . “Sorry.”¯ Het was de stem van Appie - “Jeroen had me nodig.”¯ Het was een andere Appie dan dat Amber gewend was.
“nee Ap”¯ maar Amber bleef kijken naar de roos, “het is gewoon zo.”¯


Reacties:


Faiaddictedx
Faiaddictedx zei op 20 maart 2010 - 13:50:
Nee, het is de nieuwe ap - want i kvidn de nieuwe ap leuker.


xColour
xColour zei op 20 maart 2010 - 13:49:
appie! <3
is dit de ouwe appie(qau uiterlijk) want dsie is 10 keer leuker


xCOOKIECHAN
xCOOKIECHAN zei op 20 maart 2010 - 13:27:
Hij is geweldigg<3333 Door mijn ene zinnetje heb je nu een heel verhaal bedacht x'D SNEL VERDERR!