Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I sad it can't get any better, what if i'm right? » [2]

I sad it can't get any better, what if i'm right?

21 maart 2010 - 21:15

389

4

229



[2]

sorry kon geen titel verzinnen. sorry Nederlands is niet mijn beste vak xD. Bedankt voor de reacties. ik zet er pas maandag weer een vervolg want ik heb heel veel huiswerk om in te halen. graag reactie anders ga ik niet verder!

POV.Scarlet
Ik zit rustig Tmf te kijken.
OMG, Ik moet me zusje gaan halen!
Ik spring uit de zetel en pak me jas. Ik ren naar de deur en ga naar buiten.
Ik fiets naar de school van mijn zusje. Gelukkig ben ik op tijd. Dan gaat de bel. Snel lopen de kinderen naar hun ouders. Ik ga even op een bankje zitten.
Na een tijdje gezetten te hebben zie ik dat de schoolplein bijna helemaal leeg is. Ik loop richting de deuren van school. Eenmaal binnen loop ik naar de klas waar Eliza zit. Ik klop. Dan stap ik rustig naar binnen. De juffrouw en Eliza zijn in een gesprek. Dan merkt die vrouw me pas op. Ze vraagt of ik wil gaan zitten.Ik blijf liever staan.zeg ik tegen de vrouw. De vrouw zegt: Eliza luisterd niet goed op school. Ze doet haar best niet. Ik zeg: Hoe weet u nou of zij haar best doet of niet! Oh, en Eliza luisterd heel goed! ik heb geen zin in een discussie. Dag Mevrouw. Ik Neem Eliza met me mee. Buiten neemt Eliza haar fiets. Ik pak ook mijn fiets en we fietsen naar huis. Thuis maak ik 2 tosti's voor me zusje en schenk 2 glazen cola in. 1 voor mij en een voor Eliza. Ik ga in de zetel zitten met een glas Cola. Eliza komt naast me zitten. Eliza zet de tv aan op Nickelodeon daar is net Sponge bob sqaurepanse bezig. Ik pak een of ander tijdschrift en begin er in te lezen.

POV.Eliza

*Een tijdje terug In de klas*
Ik ben bezig met tekenen.
Dan gaat de bel dat betekend dat we naar huis mogen.
ik pak mijn jas, tas en schoenen van de gang. en loop dan naar binnen.
ik trek mijn schoenen en jas aan. Als ik naar buiten wil lopen wordt ik tegen gehouden. De juf zegt dat ze met me moet praten.
Iedereen loopt de klas uit. De juf zegt dat ik niks goeds kan doen. Dan klopt er iemand op de deur. Die gene komt binnen. Het is Scarlet.
NA wat gezegt te hebben. ga ik met haar mee naar huis. we fietsen naar huis.
thuis maakt ze 2 tosti's voor me. ik ga naast haar zitten op de bank. En zet de tv aan en begin geconcentreed te kijken.

sorry me nicht begint met zeiken
dus ik ga maanda weer verder
dank jullie
please reactie


Reacties:


ichliebedich
ichliebedich zei op 18 april 2010 - 12:22:
haha vooral dat laatste is leuk ;
sorry me nicht begint te zeiken


haha grapje hoor;
snelverder. (L)


neversay
neversay zei op 26 maart 2010 - 20:15:
Leuk!
Verder


Coldsun
Coldsun zei op 26 maart 2010 - 17:14:
Weiter <3


MissJonas
MissJonas zei op 22 maart 2010 - 9:04:
Heee.
Koelheid<3
Snelveredeer

x