Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Villa 13 (afgelopen) » 26. Zelfmoord

Villa 13 (afgelopen)

20 maart 2010 - 15:24

1065

4

407



26. Zelfmoord

Bill point of view
Ik ging weer naar huis omdat Makbule weg moest. Tom zat in de zetel knorrig te doen. Dat zag ik zo. Meteen werd ik ook knorrig. Ik houd niet van knorrige mensen. Ik plofte in de zetel en zei eerst niets. “Wat moet je?”¯ vroeg Tom zonder zijn blik van de tv af te halen. “Niets,”¯ zei ik. “Goed dan,”¯ zei Tom. Jemig wat heb ik gedaan? Ik sloeg mijn armen over elkaar. “Heb ik iets gedaan?”¯ vroeg ik. Tom keek nu mijn richting uit. “Iets gedaan, vraag je?”¯ zei hij. “Ja,”¯ mompelde ik. “Je hebt bijna al ons geld vergokt idioot!”¯ tierde Tom. Was het dat? Was hij daarom kwaad? Is hij dan zo op ons geld gesteld? “En dat niet alleen, je bent gewoon een idioot,”¯ bromde Tom. Ik schrok van zijn kwaadheid. “Hoezo dan?”¯ vroeg ik. Nu ging ik rechtstaan. “Kijk eens in de spiegel, je ziet er niet uit,”¯ zei Tom. Hij trok van verafschuwing een wenkbrauw op. Ik bekeek mezelf in de spiegel rechts van me. Ik zag een mager mens met een witte huid en zwart omringde ogen. Ik ben toch niet lelijk? “Wat is er dan zo lelijk aan mij?”¯ vroeg ik. “Dude zie je dat dan niet? Je bent net een wijf,”¯ zei Tom. Ik trok mijn ogen wijd open. Dat had hij nog nooit gezegd tegen mij. Ik keek recht in Tom zijn ogen. De glans was verdwenen. Ze waren dof en emotieloos. Het duurde vijf seconden voor ik weer kon bewegen en praten. “Ik haat je,”¯ siste ik. Ik stormde de trap op en gooide al mijn belangrijke spullen in een tas. Ik bleef hier geen seconde langer met die gast. Ik gooide al mijn koffers in mijn auto en vertrok. Ik volle vaart reed ik naar het centrum van Hollywood. Ik ging wel in een hotel overnachten.

Tosca point of view
Toen Bill de hoek om was ging ik villa 13 binnen. Mijn missie was geslaagd, Bill het huis uit krijgen. Ik ging naast Tom zitten. “Hoi,”¯ zei Tom kwaad. “Goh, Tom, je mag wel stoppen met dat slecht gezind zijn,”¯ zei ik en knipte met mijn vingers. Tom keek me verward aan. “Ik wist niet dat je hier was,”¯ zei hij. “Ik wel,”¯ gniffelde ik. Tom glimlachte en stond op. “Jij ook iets te drinken?”¯ vroeg hij. “Nee, hoeft niet,”¯ zei ik. Tom kwam terug met een glas cola voor hem. “Ben je zeker dat je niets moet hebben?”¯ vroeg hij weer. “Nee hoor, en is Bill niet thuis?”¯ vroeg ik. “Hij zit vast bij zijn liefje hier naast,”¯ gniffelde Tom. Ik glimlachte. Na een 10 tal minuten ging de bel. Tom ging open doen. Ik liep achter hem aan. Makbule stond voor de deur. “Is Bill thuis?”¯ vroeg ze. “Nee, is hij niet bij jou?”¯ vroeg Tom. “Nee, hij was naar hier gekomen”¯ zei Makbule. “Ik bel hem even op zijn mobiel”¯ zei Tom. Hij gebaarde dat Makbule mocht binnen komen. Ik en Makbule zaten nu langs elkaar op de bank. Tom ging naar de keuken om te bellen. “Ik krijg telkens voice mail.”¯ zei Tom toen hij weer terug kwam. “Dan moeten we hem gaan zoeken”¯ zei Makbule. We gingen naar Tom zijn auto en reden naar het centrum van Hollywood. “Het casino”¯ zei Makbule. Ze rende meteen naar daar. Tom en ik volgde. “Is hier soms een jongen met zwarte haren die hoog omhoog steken?”¯ vroeg Makbule. “Hij is hier een uur geleden nog veel geld komen vergokken maar toen alles op was is hij weg gegaan”¯ zei de man. “Zei hij naar waar hij ging?”¯ vroeg Tom. “Hij was dronken en zei dat hij zijn tweelingbroer zou vermoorden ofzoiets ik verstond hem niet goed, en toen brabbelde hij iets van zelfmoord”¯ zei de man. “En u hield hem niet tegen”¯ zei Tom. Zijn stem schoot in de hoogte. “Hij nam de bus naar Hilton hotel”¯ zei de man. “Op naar daar”¯ zei Makbule. We sprongen weer allen in de auto en reden zo snel als we konden naar dat hotel. We rende naar de incheck balie en vroegen naar de kamer van Bill. Ze zeiden dat hij er nu was dat we konden gaan naar kamer 483. We namen de lift. Tom liep voorop en Makbule liep in het midden dus ik liep achteraan. Nu kreeg ik ook een naar gevoel. Ik had zo een gevoel dat Bill dood was maar dat kon net zo goed fake zijn. Tom klopte 10 keer hard op de deur en probeerde dan eens binnen te gaan. De deur was gewoon open. Er was niemand in de kamer. We gingen op het bed zitten en Tom ging de badkamer in. Hij trok meteen de deur weer toe en bonkte met zijn hoofd tegen de deur. Ik legde mijn hand op zijn schouder. “Wat is er?”¯ vroeg Makbule. “Niet naar binnen gaan, het is te gruwelijk”¯ zei Tom. Ik keek hem geschrokken aan. Ik trok Tom mee naar het bed en duwde hem neer zodat hij zat. Hij had tranen in zijn ogen. Makbule ging binnen en begon te gillen. Ik ging snel naar haar toe en trok haar er weg. Dit had ze beter niet gezien. Door mijn acties om Bill en Tom uit elkaar te drijven om Tom voor me te winnen heeft Bill zelfmoord gepleegd. Ik heb weer een geliefde van mijn familie gedood. Geschrokken was ik zeker. Ik hield Makbule van de badkamer vandaan en ik belde de politie en alles. Tom was over zijn toeren en kon het maar niet begrijpen. Makbule was stil en had zich in zichzelf teruggetrokken en ik probeerde alles te redden. Ik had geprobeerd Bill nog tot leven te wekken, al was dat als vampier maar hij was echt dood. Hij had zich op gehangen.


Dit was het dan. De vloek kwam weer uit. Niemand kan er nog aan ontsnappen. Bill werd begraven en Tom ging verhuizen terug naar Duitsland. Makbule verhuisde met hem mee en ik zocht andere vampiers op om te leren over hoe ik dierenbloed zou kunnen drinken en hoe ik me moest beheersen met mijn krachten. Het was vreselijk dat deze jongens dit lot moesten ondergaan maar wie in villa 13 komt wonen, komt er niet levend vanaf, zo gaat de legende, zo is de vloek.




Bedankt voor het lezen (;
Ik hoop dat dit verhaal een beetje leuk was (x


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 24 okt 2010 - 15:53:
omg Bill hij mag niet dood O.o
maar echt super verhaal en super orgineel ofzo x·D
jij super verhalen hebben!!


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 25 juli 2010 - 19:50:
I'm the curse !
And I'm Proud of it 8D


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 20 maart 2010 - 22:03:
Wauw, dat einde! vet goed. :3
Echt magisch :3
Arme Bill, but ik vind de evilness cool X3
Ik ben raar hé? Ja, zeg maar niets.
Ghehehghe.
Heb het graag gelezen
Houdvanjou <3


VampireFangs zei op 20 maart 2010 - 19:02:
Wauwie. Ik houd van deze einde.
Gewoon perfect!
Oké, ik heb medelijden met Billy <3
Maar Gott, dit is echt een goede eind.
Vooral door de schuingedrukte stukje.
IkhebhetgraaggelezenJoor<3