Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De opkomst van de arrogante Paul!!!!

~The Long Journey Continue's~

20 maart 2010 - 16:54

310

2

204



De opkomst van de arrogante Paul!!!!

Sora en zijn vrienden waren aan het einde van de grot van Mt Coronet.
en liepen net de grot uit toen Sparky zich omdraaide en duizelig neer viel.
Pikachu en Piplup lagen dubbel van het lachen.
"jullie zijn echt zielig, zei een hatelijke stem.
Ash draaide zich vliegensvlug en keek hatelijk in de ogen van Paul.
"Paul, gromde Ash en Pikachu vonkte als een gek.
"ik voel een gevecht aankomen, zei Sora tegen Roxas.
"we doen een twee tegen twee gevecht, gromde Ash en greep de Ball van Chimchar.
"oke, Torterra!, riep Paul.
"Chimchar, ik kies jou!, riep Ash en Chimchar sprong opgewekt uit zijn ball.
"Torterra, LeafStorm, riep Paul.
"Chimchar, hou tegen met Vlammenwiel!, riep Ash en Chimchar rolde zich op maar was net niet snel genoeg om te ontwijken en had veel schade opgelopen.
"wat ik net al dacht jullie zijn echt losers, zei Paul hatelijk.
"Char, zei Chimchar bang en durfde niet verder te vechten.
"Chimchar, je bent geen loser je bent een winnaar!, riep Ash maar Chimchar reageerde niet.
"kom terug, zei Ash en Chimchar verdween in zijn Pokéball
"Pika!, riep Pikachu en sprong naar voren.
"oke, doe je bliksemstraal op volle kracht!, riep Ash en Pikachu laadde de straal en vuurde hem af en raakte Torterra volop zijn kop.
Pikachu sprong behendig naar achter en Torterra laadde een Frenzy Plant maar kon zich niet bewegen er kwamen gele vonken omdat hij verlamd was.
"oke, Pikachu, maak het af met je Volt Tackle!, riep Ash en Pikachu rende vliegensvlug over het veld en raakte Torterra en die was uitgeschakeld.
"dit zet ik je betaald, loser!, Ursaring! riep Paul chagrijnig.
"pika, gromde Pikachu.
"Ursaring, Hammer arm!, riep Paul en Ursaring kwam woedend op Pikachu af maar die ontweek hem snel en knalde tegen een boom.
"Pikachu, doe je bliksemstraal en daarna je ijzerstaart!, riep Ash maar Ursaring deed zijn Hydro straal en de aanvallen botsten tegen elkaar maar Pikachu zat midden in de ontploffing en Ash schreeuwde het uit.
Wordt vervolgdt......


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 21 maart 2010 - 16:11:
Waaaah Ursaring!

Ben benieuwd naar het vervolg!


LadyLondon
LadyLondon zei op 20 maart 2010 - 16:59:
Ohhh!! Paul is echt een kut gozer eigenlijk.

Snel verder?