Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Never thought that i'd be easy. [JB] » 001.

Never thought that i'd be easy. [JB]

20 maart 2010 - 19:04

429

1

173



001.

Oké, ik hoop dat jullie het leuk vinden. ik heb nog een paar andere verhalen, die staan op quizlet.. maar als jullie willen kan ik ze wel hier zetten (A)? Lieeeeeeeeefs.

Rustig reed ik het schoolplein op, op mijn zwart witte Vespa, mijn trots. Ik parkeerde hem bij de andere scooters, deed mijn helm af, schudde mijn lange blonde haar door elkaar, pakte mijn tas uit mijn buddy en liep naar binnen toe. Ik propte mijn helm in mijn kluisje, en haalde wat boeken uit mijn kluisje en propte ze in mijn tas. Daarna liep ik naar een van de danszalen toe, en begon met mijn dansje waarmee Hillary,Olivia en ik mee zijn begonnen voor de show die over een paar dagen is, hij is al af, maar we moeten hem wel blijven oefenen. Hij was op het nummer van Flo-Rida met elevator, ja oud nummer, maar ja het is zo’n lekker nummer om op te dansen. Terwijl ik bezig was en dus ook in de spiegels keek naar hoe ik een beetje danste, kwam Tyler, de leukste jongen van de hele school - en nee ik overdrijf niet - binnen lopen. Hij begon te fluiten, en ik moest lachen. ‘Dans maar verder hoor, ik kijk wel naar je lekkere lichaam’ zei hij terwijl een grijns op zijn gezicht had van hier tot aan Frankrijk. Ik negeerde hem gewoon en ging verder met de dans totdat de bel ging, ik zette de muziek stop en ik liep naar mijn tas toe, en daarna naar Tyler. Hij gaf me een kus op mijn wang, ja je zou kunnen zeggen dat we iets hebben, maar dat hebben we dus eigenlijk niet.. snap je het nog? Hij pakte mijn hand en samen liepen we naar Engels, ja ik zit dat wel op een school voor kleinkunst, maar ik heb ook gewone vakken hoor. Ik ging naast Olivia zitten. ‘Hé meiss’ zei ze en ze gaf me 3 kussen. ‘Haaaay’ zei ik opgewekt. ‘Oke dames en heren’ begon de leraar. ‘De les voor vandaag gaat iets anders worden, aangezien er over 3 dagen een show is, en over 2 weken is er voor de 3e jaars een soort workshop van iemand die bekend is’ zei hij. ‘Dus, jullie hebben de eerstkomende dagen geen lessen meer, vanwege de voorbereidingen van de show, succes iedereen’ zei hij en wel liepen allemaal juichend weg. ‘Dansen dan maar?’ zei Hillary, die inmiddels naast ons liep. ‘Jup’ en we renden met z’n drieeen naar de danszaal. Dagen lang waren we bezig met oefenen voor de show, totdat we de hele dans doorhadden, er waren zelfs al een paar leraren komen kijken voor onze dans, omdat het de hele school doorging, dat wij met z’n drieën wat aan het doen waren.


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 21 maart 2010 - 9:04:
Klinkt leuk<3