Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Instrumental » Interview

Instrumental

21 maart 2010 - 15:04

782

11

783



Interview

Interviewer: Welkom, ik hoop dat jullie een goeie reis hebben gehad?
Ultra Violet: Ja, prima, alles verliep volgens schema.
Interviewer: Fijn om te horen. Goed, jullie zijn hier in Parijs om een concert te houden, hoe voelt het nou om opeens in een totaal vreemd land te spelen waar je de taal, waarschijnlijk, niet eens van begrijpt?
Sky Walker: Eigenlijk valt het allemaal reuze mee. Waar we ook zijn, het publiek is altijd even enthousiast en energiek, je ziet niet dat ze uit een ander land komen. Het is niet zo van: ‘Hé, die beweegt als een echte fransman!’ dan zouden we erg goed zijn als we dat konden zien.
Interviewer: Dat is natuurlijk waar. Jullie beantwoorden dan gelijk mijn volgende vraag, wat over welk land de leukste fans hebben ging, of hebben jullie toch nog stiekem een favoriet?
Sky Walker: Nee, zoals ik al zei, we onderscheiden niemand, ze zijn allemaal even geweldig om een leuke avond mee te houden.
Interviewer: Dat laatste snap ik niet precies. Wat bedoel je met ‘een leuke avond mee te houden’?
Dawn Breaker: Sky probeert hiermee te zeggen dat onze toeschouwers er ook zeker mede voorzorgen dat het een knallende avond wordt. Zonder hen zijn wij een wat bij elkaar geraapte groepje mensen met instrumenten. Zij zorgen ervoor dat we één geheel zijn, en dat voelt fantastisch.
Interviewer: Duidelijk. De fans zullen blij zijn hoe jullie over hen praten. Goed, volgende vraag. Hoe zijn jullie op het idee gekomen om alleen instrumentaal te spelen, je zou denken dat je de zanger/of zangeres echt zou missen?
Sky Walker: Wie wilt dit beantwoorden?
Ultra Violet: Jij, hon, daar ben jij denk ik toch het beste in.
Sky Walker: Dan zal ik het zijn. Hoe leg je dit goed uit? Ja. Er was gewoon geen zang nodig. Iemand die zingt kan blijkbaar niet duidelijk genoeg uiten met zijn of haar instrument, ze hebben anders geen tolk nodig. Daarbij zijn wij verstaanbaar voor iedereen in deze wereld.
Interviewer: dat is heel… diep? Maar zeg je nu dat je beter bent dan de rest?
Sky Walker: Nee, verre van! Natuurlijk is een band niet slecht wanneer het een zanger[es] heeft, maar ik geloof wel dat wij meer vertrouwen hebben in ons spelen en we dus geen zang nodig hebben.
Interviewer: Duidelijk. Maar dan even terug op jullie instrumenten, hoe zit het dan met twee drummers? Ik heb nog nooit in mijn hele leven zoiets gezien. Twee drumstellen, oké, maar één drumstel en dan twee drummers? Alsjeblieft leg uit.
Sky Walker: dat kunnen zijzelf beter doen.
Cherry Stripes: Oké. Nou zoals je denk ik al weet, of geïnformeerd bent, zijn we tweeling, en dan ook nog eeneiig. Dat geeft natuurlijk nog geen reden, maar onze samenwerking is daardoor velen malen sterker, ieder ander had heel lang moeten oefenen, wilt het bereiken hoe wij spelen. We voelen elkaar aan denk ik, maar natuurlijk moeten wij ook oefenen, niets gaat vanzelf.
Interviewer: Maar dan snap ik nog steeds niet waarom één drumstel? Jullie hadden ook ieder een eigen kunnen nemen?
Mystic Raven: Dat kon, maar zo wilde wij het niet. Onze hele leven gaan we met elkaar om alsof we siamees zijn, dus één drumstel was snel besloten. Ik moet wel even zeggen dat het niet helemaal een drumstel is zoals het hoort te zijn, we hebben veel extra erbij gedaan, ik kan namelijk niet helemaal om haar heen slaan om bij een trommel te komen die ik niet heb. Het is eigenlijk een beetje een anderhalve drumstel.
Interviewer: Mijn complimenten, want jullie spelen geniaal samen. Ik kan niet zeggen dat jullie als één klinken, want je hoort goed genoeg dat jullie niet helemaal hetzelfde spelen, maar toch maken jullie er geen zooitje van. Echt, chapeau.
Trouwens, hoe zit dat eigenlijk met die maskers? Willen jullie hier een bepaald standpunt mee maken?
Ultra Violet: Nee, we willen in onze bekendheid niet bekend zijn.
Interviewer: Is dat echt het enige? Niet herkent worden?
Instrumental: Ja.
Interviewer: Apart. De meeste kiezen ervoor om in de spotlight te staan.
Cherry Stripes: Maar wij zijn niet de meeste.
Interviewer: Waar. Maar dan heb ik nog één vraag, en dan wil ik totaal niet onbeschoft worden, maar ik weet dat iedereen naar dit antwoord hunkert: Sky Walker, ben je nou een man of een vrouw? Want die geweldige maskers laten goed de vormen van jullie gezichten zien, als een tweede huid, maar als nog ben jij een groot vraagteken. Je stem is waarschijnlijk anders zonder masker, want nu klinkt het vrij zwaar, en die wijde kleding laat ook niet veel vrij.
Sky Walker: Tja, daar ben ik ook benieuwd naar. Geef een belletje als je het antwoord weet.
Interviewer: Goed, laat ik hier ons interview eindigen. Heel erg bedankt voor het komen en zet Parijs op zijn kop.
Instrumental: Dat zal zeker lukken.


Reacties:

1 2 3

Vespertine
Vespertine zei op 29 april 2011 - 10:16:
He, wat is dit leuk! ...leren, lezen, leren, lezen? Shiiiiit.


LxKaulitz zei op 21 maart 2010 - 18:27:
Geniaal.
Leest lekker (:
En die Nicole is H-O-T o.o

En tweelingen zijn leuk.

genoeg gebabbelt, ben benieuwd naar het volgende deel (:

X


CosmicPurple
CosmicPurple zei op 21 maart 2010 - 16:41:
Dat van die tweelingdrum is echt prachtig <3
En die maskers! SLIPKNOT!! <33

Ooooohh, mama!! Nog, yesh, me likes


KolaLollie
KolaLollie zei op 21 maart 2010 - 16:22:
wauw.
ja.
nee.
ja.
wauw.
[oehw, kijk, hetisspiegelbeeld. enikdeedhetnietexpreszo. ^^'']
MAARGOED. ja. nee. goed. het í­s goed. hetiscewl.
hetis. gewoon. gewoon geniaal.
ugh. enikkannogsteedsgeenreactiesschrijven. ^^''
nouja. whatever. gamaargewoonsneldoor. ;D


Rianne
Rianne zei op 21 maart 2010 - 16:06:
geniaalgeniaalgeniaal
'ben je nou een man of een vrouw' OMFG
En Nicole en Rianne zijn tweeling.
OUTERDORP *plat*

<3