Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Could it be different ? » I'm sorry, I had to go

Could it be different ?

14 dec 2008 - 15:13

379

1

197



I'm sorry, I had to go

Ik stop mijn dagboek in mijn tas. All mijn kleding en spullen gaan er ook bij. Met mijn bankpas, heb ik al mijn geld van mijn rekening gehaalt. Toch nog een gelukje dat mijn adoptie ouders rijk zijn. Mijn kamer is redelijk leeg nu. Ik loop de deur uit, ik heb mijn sleutels binnen laten liggen. Ik neem de eerst volgende trein naar Berlijn. De stad, die Daniel al heel lang wilde bekijken. Het eerste wat me opvalt als ik uit de trein stap, is dat het heel druk is. Ik zoek een hotel. na een tijdje vind ik een heel luxe hotel. Daar ga ik heen. Op mijn kamer zet ik mijn tassen, en dan ga ik naar de lunch. Ik ben 's morgens vertrokken. tijdens de Lunch is er een jonge die de hele tijd naar me zit te kijken. Ik nergeer hem en loop terug naar mijn kamer. Ik besluit een deel van de stad te gaan kijken. Ik loop eenzaam door de straten te slenteren. Als ik ineens iemand zie die me opvalt. Daniel !? Ik loop naar de plek waar de jonge stond, maar hij is al weg. Overdonderd loop ik terug naar mijn kamer. zou dat echt daniel zijn ? Dat kan niet. Snel zet ik het uit mijn hoofd, als er op de deur word geklopt. Ik doe open. Daar staat de jongen van bij de Lunch. "heb jij misschien mijn broer gezien, hijs weg!?" zegt hij in paniek. "rustig, hoe ziet hij eruit?" vraag ik. Hij is lang, heeft lang zwart haar en hij draagt een spijkerbroek met een zwart t-shirt" zegt hij is 1 adem. "Hoe heet hij?" vraag ik. "Bill, ik heet Tom trouwens" zegt hij. "Oke, ik help je wel zoeken" zeg ik en ik pak mijn jas. We zoeken eerst het hele hotel af, en dan de omgeving. "waar kan hij zijn?" zegt Tom in paniek, enik zie een traan over zijn wang rollen. "Heb je hem al geprobeert te bellen?" vraag ik. Hij knikt. "Probeer nog is" zeg ik. Hij pakt zijn mobiel en belt. Hij zet hem op luidspreker. Hij neemt op. "Bill waar ben je?" vraagt Tom gepanikeerd. "Weet ik niet" hoor ik een bange stem zeggen. "Wat zie je?" vraag ik. "Muur" hoor ik......


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 14 dec 2008 - 14:55:
Snel verder gaan!! x3