Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Hongerspelen: When you can't live forever... » Boete(deel 2)

De Hongerspelen: When you can't live forever...

30 maart 2010 - 21:10

357

0

206



Boete(deel 2)

"killer neeren"werd er gezegt en Killer liep naar het podium. Ik slikte terwijl er een meisje werd getrokken. "Star Neeren"ik verstrakte, dat was mijn naam geloof ik. Ik strompelde naar voren

'Gefeliciteerd!' Ik wist niet of Rush er zo blij mee moest zijn. Ik zou het persoonlijk niet vinden.
'En de meisjestribuut is... Nova Underhill!' MIJN ZUSJE!!!!??? WAT??!!!
'NEE!'brulde ik. Het was mijn jaar ,dat voelde ik.
'Zijn er nog vrijwilligers?'
'JA!'brulde ik. 'IK!' Ik liep lichtvoetig het podium op.
Eindelijk kon ik Rue wreken, dacht ik.
'Het eerste gaan de beroeps eraan, dat zweer ik jullie,'riep ik helder.


ER werd overal gejuicht. was dat trainen toch nog ergens goed voor.Ik had wel de kans om 5 seconden te overleven

Later, in eht gerechtsgebouw of iets.
Ik beet op mijn lip, en staarde naar de blinde grijze muur. Niet huilen, niet huilen, ging het door mijn hoofd.
'Sjaryl?'vroeg ineens een iel stemmetje. Ik keek op en zag Lena, mijn 6 jarige zusje staan. Ze sliste, watn ze was aan 't wisselen.
'Wat is er Lena?' vroeg ik toonloos.
'Ik moesjt je fan Mama dit gefen,'zei ze. 'Mama wil niet komen, want sje isj verdreigtig.'
'Verdrietig,'verbeterde ik haar automatisch.
'Verdrietig,'herhaalde ze. 'Handje op.' zei ze, net zoals ik altijd tegen haar zei asl we bessen gingen plukken. Ik hield braaf mijn hadn op, en Lena legde er iets in.
Ik opende mijn hand, en zag het zilveren Enkelbandje dat ooit van Mama's oma was geweest.
'Dankje Lena.' En toen barste ik toch in tranen uit, en smoorde Lena zowat in een knuffel.


"star?"de deur ging open en mam kwam binnen. "hoi"fluisterde ik. Ze kwam naast me zitten. "ik vind het zo erg"zei ze. Ik knikte en staarde voor me uit. mam begon te praten en de woorden gingen langs me heen. "eigenlijk kan je vader het niet veel schelen, zolang je maar wint" zei ze opeens. "wat?"vroeg ik verstrooid. "laat maar" mam viste uit haar tas een zakje en gaf het. Er kwam een koekjes geur uit. "en deze krijg je van Sascha"mam gaf me een haarspeldje, de favoriette van mijn zusje. "ik wil niet"fluisterde ik.
'

http://www.orientaldancefashion.com/shop/images/enkelbandjezilver3.jpg-> Charyls districtaandenken
http://www.jordenshippo.com/estore/uploadimages/BlingHaarspeldBLOEM1.jpg Stars distictaandenken. (de middelste van boven)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.