Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Because I love you, [Jonas Brothers] » Chapter 2

Because I love you, [Jonas Brothers]

23 maart 2010 - 7:57

828

0

273



Chapter 2

Kate's Point View


Ik was beland in een droom. Wel een geweldige droom. 'I-ik ben K-Kate', stamelde ik. 'Kate, ik herken die naam ergens van, maar precies weet ik niet meer' en hij begon lief te glimlanchen. 'S-sorry', zei ik snel en keek snel weg. Ik durfde niet meer in zijn ogen te kijken, omdat ik dacht dat dé Nick Jonas een pedofiel was? 'Waarvoor sorry?' en hij kijkt verward. Misschien is hij wel een superster, maar mag wel iets doen aan zijn geheugen.
'Van net!'. 'Ooo, bedoeel je dat je zei dat ik leek net op een pedo? Ik knikte snel. Ik voelde dat mijn hoofd nog roder werd. Ineens begon hij te grinniken. Snel keek ik omhoog en keek recht in de prachtige ogen. Ik voelde een hand op mijn schouder. Mijn lichaam gloeide van warmte. Ik weet niet of het goed was.Maar het maakte me niks meer uit, want ik was al verdronken. Verdronken in zijn ogen. 'Je hebt eigenlijk ook gelijk!' Ik begon eindelijk meer op mijn gemak voelen. Hij is ook gewoon een mens. Hij is geen Uri Geller, hoop ik iedergeval.
'Maar je ontwijkt zeker de paparazi. Ik wil wel kijken voor je of de paparazi buiten staan.' Hij moest blozen. Het was echt heel schattig. Maar ik moet echt normaal doen. Hij gaat echt niet op iemand vallen als mij...
'Je moet iemand zoeken die een spijkerbroek en bruin jasje aan heeft. 'Is dat het alles? Dat kunnen duizende mensen zijn', zeg ik met een plagende stem. 'Hij was undercover'
Voordat ik antwoord kon geven hoorde ik de klanten onrustig worden.'Kate, wij willen bier en er is iemand voor je!', hoor ik van de bar vandaan. 'Ik moet gaan, anders slopen ze de kroeg nog.
Ik loop snel terug. Als ik weer terug bij de bar ben. Zie ik dat de klanten erg chagrijnig zijn. ‘Dat duurde lang en waarom ben je nat?’ ‘Ja, sorry. Maar het lukte niet om aan te vullen en ik krijg bier op mijn kleding’. De klanten moesten allemaal lachen. Ik voelde dat mijn hoofd helemaal rood werd. Echt dit heb ik weer. Ineens komt er een man naar me toe gelopen. Hij heeft precies al die dingen wat Nick zei. Ja kan het zien hoe hij loopt wat voor karakter hij heeft. Hoe zal ik dat zeggen. Niet echt het type voor Sesamstraat. ‘Meisje, wil je geld verdienen?’. Ik nergeerde de man en ging verder met me werk. Maar de man blijf elke keer weer aandringen. ‘Wat wilt u weten?’, zeg ik fel terug. Ik zag een aarzeling in zijn blik. ‘Nou, ik weet dat Nick Jonas hier ergens loopt en ik voel dat jij dit ook weet. Dus zullen we het makkelijk maken. Jij krijgt 10 duizend euro en ik een paar foto’s van Nick. Hij wou toch zelf een superster worden’. Shit, wat moet ik nu doen! Ik kan het niet vertellen, maar ik heb dat geld hard nodig.. Ineens begin ik te lachen. Nou ik probeer nep te lachen. ‘Mensen, deze man denkt dat Nick Jonas in deze kroeg bevind’. De klanten beginnen ook te lachen. Een deel van mijn plan werkt. ‘Meneer, als het waar is wat u zegt. Dan had ik al naar hem toe gerend. Had ik nu al een handtekening en een foto. Maar volgen mij heb ik dat niet. Zijn gezicht werd helemaal rood van woede. ‘Ik weet dat hij hier is en jij weet het ook’, schreeuwt hij door de kroeg heen. De muziek stopt en iedereen kijkt aandachtig naar mij. Ineens hoorde ik uit de gang een blik vallen. Nick heeft zeker aangestoten. ‘Zie je wel, daar is Nick’. Hij springt over de bar en rent naar achter. Ik ren snel erachter na en schreeuw naar achter: ‘Rustig aan, meneertje. Het zijn maar muizen. Die lopen hier overal.’ Maar de man luisterde niet. Als we bijna op de plek zijn, waar Nick en ik stonden praten…
Zie ik een schaduw. De man pakte de camera en begon allemaal foto´s van te maken, maar toen zag ik het. Het was geen Nick, maar een dweil en paar dozen. Ik moest lachen en deze keer voor het echt. ´Aaah, het is echt Nick. U heeft echt een paar mooie foto´s die leveren echt veel geld op.´ Ik ren naar de spullen en omhelsde de spullen. ´Wilt u een foto maken met mij en de echte Nick Jonas´. Ik zag de woede van de man. Snel loopt hij terug naar de bar en ik volgde hem. Als we weer bij de bar zijn, schreeuw ik: ‘De kroeg gaat sluiten’ De klanten lopen sjokkend weg. De laaste persoon die de kroeg verlaat was de man die nog steeds met een woedende blik naar mijn staarde. ‘Meisje, je hebt een grote fout gemaakt. Ik blijf hier de rest van mijn leven als het moet, maar ik krijg mijn foto’. Hij liep weg. Snel daarna rende ik naar mijn appartement waar ik Nick zag zitten…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.