Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Could it be different ? » Where could he be ?

Could it be different ?

14 dec 2008 - 15:50

381

0

188



Where could he be ?

Ik denk. Ik heb onderweg wel een steegje gezien, met een gedaante erin. " blijf daar we komen eraan" zeg ik. Ik trek Tom mee en begin te rennen. Ik herken niks. We rennen uren in het rond, tot ik het steegje zie. Ik ren het steegje in. Tom rent achter me aan. De gedaante zit er nog. Hij kijkt op. "tom?" zegt hij met een bange stem. Tom rent langs me en knielt bij de gedaante neer. "Ow Bill, ik ben zo blij dat ik je gevonden heb" zegt Tom. Ik sta maar een beetje verlegen erbij. Ik ren het steegje uit, en ga weer naar het hotel. Het is tijd om te eten. Tijdens het eten, zie ik Tom en Bill binnen komen. Tom ziet me zitten en neemt Bill mee. "Ik wou je heel erg bedanken" zegt Tom een beetje verlegen. Ik glimlach. "Hoeft niet hoor" zeg ik verlegen. "Mogen wij erbij komen zitten?" vraagt Tom. Ik knik. Tom en Bill gaan wat eten halen en komen dan bij mij zitten. "Ik ben trouwens Bill" zegt Bill. Ik glimlach. "Ik ben Dajly" zeg ik verlegen. Na het eten, gaan we ieder naar onze eigen kamer. Er is vanavond Disco in het hotel. Ik zou met de jongens mee gaan. Ik kleed me om in een Zwarte skater broek, waar mijn witte boxer bovenuit steekt. Daarboven doe ik een felroze topje tot mijn navel, waar gespen op zitten. mijn haar doe ik in een lage staart. Er word op mijn deur geklopt. Ik doe open. Het zijn de jongens. "Klaar?" vraagt Bill. Ik knik en trek de deur achter me dicht. We lopen naar de kelder, daar is de disco. Het is al redelijk druk. Tom en Bill gaan aan de kant zitten. Ik ga meteen dansen. Niet dat ik dat kan ofso, maar ik vind t leuk. Tom is ook gaan dansen. Nu zit Bill alleen. Ik loop naar hem toe. "Ga je niet dansen?" vraag ik. Hij schud zijn hoofd. "Waarom niet?" vraag ik. "geen zin" zegt hij. Hij klinkt droevig. Ik bestel wat te drinken en ga weer bij Bill zitten. "Waar kom je eigenlijk vandaan?" vraagt hij. "Nederland en jij ?". "Loitsche". ik knik. Tom is ondertussen druk bezig met meisjes te versieren. "Dansen?" vraag ik...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.