Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 5.

When you save my life.[Twincest]

23 maart 2010 - 19:50

455

1

229



5.

. Bill ze hebben een huis voor jongens zoals jij, die niet het huis uit durven, en we gaan over een uurtje kijken. Maar mam, wat is dat dan? Een gesloten inrichting, waar by jongens zoals jou worden geholpen om weer veilig over straat te kunnen. Ik sta versteld. Dit wil ik helemaal niet! Als het uur voor bij is heb ik mijn tas gepakt, met sigaretten en al die dingen. We zitten in de auto en weet niks te zeggen. Als we der aan komen, ziet het er als een gevangenis uit. Maar zie wel jongens van mijn leeftijd voetballen. Ãâ°én van de jongens springt eruit, hij is gespierd. Mooi en heel knap. Daar zou ik wel mee willen date. Kom op Bill, je kan het. Je bent misschien biseksueel maar dat maat je niet anders. Als we naar binnen lopen voel ik me aan gekeken. De jongen die kijkt is die mooie gespierde jongen. Ik loop snel achter me moeder aan. Hallo Simone, Bill. Hallo. Ik ben Sandra, en hier werk ik. Zoals je ziet is het een groot gebouw met verschillende afdelingen. Ik zou jullie rond lijden. We lopen allemaal kamers langs. En zie 1 open staan en gleur naar binnen. Hoi, ik ben Tom. Zegt de langharige jongen met zwarte vlechtjes en het gespierde buikje. ` ik ben Bill, en dit is mijn moeder.` ik wil der aan wijzen maar zie dat ze al door gelopen is, en word een beetje rood. Geeft niet hoor. Ik heb der al gezien toen je binnenkwam. Maar ik ga me omkleden, dus ik zie je zo misschien. Euh.. Bill. En ja is goed. Ik hoop eigenlijk dat ik hier ga wonen, hij is echt leuk. Misschien is hij ook wel biseksueel. Ik hoop het, misschien krijg ik wel wat met hem. En ren gauw naar mijn moeder. Nou bedankt voor de rondleiding, ik denk dat het wel wat voor Bill is. Waar is hij trouwens? Hier ben ik mam. Nou Bill, wat vind je der van? vraagt Sandra aan me. Ja, ik vind het leuk. Dat is mooi, en ik zag dat je een praatje had gemaakt met Tom. Ja klopt. Als je hier komt wonen, slaap je bij hem op de kamer. Oké, het lijkt me een leuke jongen. Bedoel aardig. Oke dat is mooi, nou Bill ik zie je morgen. Dat heb ik met je moeder afgesproken. Oké, dat is goed. Dan pak ik vanavond mijn spullen. Dat is goed Bill. We hebben om half 2 afstemming. Oké, en mam mag ik vanavond naar een café? Ik heb een afspraak. Afspraak? Euhm ja met een meisje van mijn klas, ze is gothic en ik mag der graag. Oké maar wel half 9 thuis. Oké.


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 23 maart 2010 - 20:03:
hmm, ik geloof Billie niet xd

maar meer