Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Could it be different ? » It's my life!!

Could it be different ?

14 dec 2008 - 18:31

409

0

237



It's my life!!

Bill lacht. Ik trek hem mee de dansvloer op. Hij lacht schattig. Als we net een tijdje aan het dansen zijn, gaat mijn mobiel. Ik loop de disco uit en neem op, "Hallo?". "Dajly, kom ontmiddelijk naar hui!". Dat is dus mijn adoptie moeder. "Neej" gil ik keihard in de telefoon en ik hang op. Ik loop terug. Bill is alweer gaan zitten. Hij kijkt me aan. Ik kijk verdrietig terug. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. "Was men moeder" zeg ik. "Ben je hier alleen?". "Is een lang verhaal" zeg ik. Hij knikt. Hij pakt mijn hand en neemt me mee naar zijn kamer. "Ik luister" zegt hij. "Nouja, Ik ben geadopteerd 10 jaar geleden. Ik kreeg toen een nieuwe beste vriend. Hij is 2 jaar gelede verdwenen, en ik kon het ook niet meer aan, en dus ben ik hier, omdat hij die stad zo graag wou zien" zeg ik met tranen in mijn ogen. Bill kijkt me geschoked aan. "Ow.. ik wist niet... sorry" zegt hij beschaamt. "Geeft niet, ik begin een nieuw leven". Hij knikt. "Ik ben moe, ik ga naar men kamer" zeg ik. Hij knikt nog een keer. "doei'. "doei". Ik loop terug naar mijn kamer. Onderweg kom ik een straal bezope Tom tegen. Snel loop ik hem voorbij. Ik plof op bed. Ik doe nog even snel mijn pyjama aan en ga slapen. De volgende ochtend, heb ik geen zin om te ontbeiten. Ik ga tv kijken. Al snel val ik weer in slaap. Als ik wakker word is het alweer 1 uur in de middag. Ik doe snel een zwarte skinny en een roze t-shirt aan en loop naar de lunch. Daar zitten Tom en Bill ook. "Mag ik erbij zitten?" vraag ik. Bill knikt. Ik haal een paar broodjes en een eitje en ga dan bij ze zitten. "Lekker geslapen?" vraagt Bill. ik knik, "jij" vraag ik. "Meneer met een kater heeft gister met zijn dronke kop alles ondergekotst, moest k opruimen" zegt Bill. je ziet wallen onder zijn ogen. Tom kijkt chaggie voor zich uit. "Oke, weer een leuke nacht" zeg ik zuchtend. Mijn mobiel gaat weer. Ik kijk en zie dat het mijn moeder is. Ik klik haar weg. "Ik ga denk ik over een paar dagen weg" zeg ik. "Waar ga je dan heen?" vraagt Bill, met een lichte bezorgtheid in zijn stem. "weet ik nog niet" zeg ik een beetje bang.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.