Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » is this really happening? » 3

is this really happening?

26 maart 2010 - 19:32

334

1

180



3

Hi. hier weer een hoofdstuk! =D yay! en speciaal voor Merel alles in het nederlandss lees ze

''Ik denk dat we maar eens naar huis moeten,'' zegt Sarah op haar horloge kijkend.
''He? Nu al?'' Reageer ik somber. ''Ja nu al, je moet je tekst ook nog leren he.'' ''Tekst? Wat voor tekst?'' Vraagt Nick verbaasd.''De tekst voor de musical. Deze dame hier heeft de hoofdrol en moet ook nog zingen ook.'' Antwoord Sarah terwijl ze naar mij wijst.Ik word rood. Nee he, heb je dat ook nog.''Ik dacht dat we weg moesten?'' Help ik Sarah herinneren.''Oh ja, dat is waar ook. Rijd er ook een bus vanaf hier?'' Ik haal mijn schouders op.''Wij kunnen jullie anders wel brengen.'' Horen we dan. Sarah en ik kijken Nick verrast aan.''Hoeft niet hoor, jullie hebben al zoveel voor ons gedaan.'' Zeg ik verrast.''We doen het graag hoor,'' bemoeit nu ook Joe zich ermee.''Oke dan,'' zucht ik. Met z'n allen lopen we naar de limo toe. Ik vertel de chauffeur waar we heen moeten.''He, misschien kunnen wij morgen naar jullie toe komen.'' Stelt Kevin voor. Ik kijk hem verbaasd aan.''Wille jullie dat?'' ''Ja, tuurlijk. We vonden het hartstikke leuk vandaag. Morgenmiddag rond 1 uur? Kunnen jullie dan?'' ''Sorry, ik kan niet.'' Zegt Sarah somber.''Ik ga naar mijn oom en tante, maar jullie kunnen wel wat gaan doen. Laat je door mij niet ophouden.'' ''Ik kan morgen wel, half 1 is goed.'' Zeg ik zo met een verontschuldigde blik naar Sarah. Die glimlacht.
Ik kijk uit het raam, en zie Elsa jaloers naar de limo kijken. Sarah ziet het ook.''Die ziet zowat groen van jaloezie.'' Grinnikt ze. Dan stoppen we, we zijn er. Wat een geluk dat Sarah en ik naast elkaar wonen.'''Komen jullie nog even mee naar binnen? Dan stel ik jullie even aan mijn moeder voor.'' De jongens knikken.Als we de auto uitstappen horen we gegil, er komen een stuk of 20 meisjes aan gerend. Snel vluchten we naar binnen.''Mam?'' Roep ik.''Ik ben er weer!'' Hallo lieverd.'' Hoor ik een stem zeggen. Ik bevries. Nee. Dat kan niet! Hij kan, hij mag hier niet zijn!


Reacties:


xElineee
xElineee zei op 27 maart 2010 - 0:03:
Oeeeh!
Stiefvader misschien?
Of eeen ex
Ik ga snel verder lezen
Misschien zijn we reactie niet erg helder.
Dat komt dat het 00:12 is ^^

xxx