Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When you save my life.[Twincest] » 9.

When you save my life.[Twincest]

24 maart 2010 - 20:17

331

1

213



9.

. “Bill, we moeten nog die zalf smeren.”¯ “Ohja, maar ik trek wel mijn broek aan.”¯ “Ja dat is goed. We gaan over een kwartier weg.”¯ “Oké, dan gaan we daarna ontbijten, me maag rommelt.”¯ “Dan doen we het wel snel, want dan kan jij snel eten. Haha”¯ lacht me moeder, ik kijk der sarcastisch aan waardoor ze een lach probeert in te houden. “Mam wat lach je nou.”¯ “Niks lieverd, vind het gewoon fijn dat je weer wilt eten.”¯ “Ik eet altijd al.”¯ “Maar nu meer, kom schat we gaan Scotty uitlaten.”¯ Ik pak zijn riem en doe hem om. En lopen samen naar buiten. Als we naar het park lopen zie ik Tom zitten. “Hé is dat niet de jongen die in dat huis woont?”¯ “Ja, klopt. Wat zou hij hier doen.”¯ “Hé Bill, alles goed?”¯ “Ja met jou? Wat doe je hier?”¯ “Nou met mij gaat het goed, ik had een jongen inelkaar geslagen, maar de reden is niet belangrijk. Dus ging ik even afkoelen hier buiten.”¯ “Maar dat is toch hartstikke ver van je huis vandaan?”¯ “Nou en, ik ga om 1 uur terug.”¯ “Oké je kan wel met ons mee rijden? Moet je nog ontbijten?”¯ “Ja eigenlijk wel, dus ga ik langs de Macdonalds.”¯ “Je kan bij ons eten, we laten even mijn hond uit en gaan daarna naar mijn huis. Je mag mee als je wilt.”¯ “Oké, dat lijkt me gezellig.”¯ Als we terug zijn gelopen, is Gordon eten aan het klaar maken. Ik stel Tom voor aan Gordon. Gordon, dit is Tom. En Tom dit is mijn stiefvader Gordon.”¯ “Hallo Tom ik hoorde dat je Bill gered hebt gister. Ik wil je daar voor bedanken.”¯ “Geen probleem.”¯ Ik zie dat hij wat rood word. Als ik wil gaan zitten laat ik Tom daar zitten. En ga naast hem zitten. “wil je me straks helpen met mijn posters?”¯ “Ja hoor, wat voor muziek luister je?”¯ “Euhm Greenday enzo.”¯ “Oké ik Sammy Deluxe.”¯ “Ook leuk.”¯ Lieg ik.


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 24 maart 2010 - 21:13:
Ghagha "ook leuk" lieg ik x'D
toen moest ik lachen x'D

MEER