Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De eenzame Charmander!!!

~The Long Journey Continue's~

24 maart 2010 - 21:03

356

2

250



De eenzame Charmander!!!

Sora en zijn vrienden waren op weg naar Sunyshore City.
Sparky zat zoals gewoonlijk bij Sora op zijn schouder.
en Roxas en Dawn liepen naast Zack en Cody.
"char, zei een stemmetje.
Roxas richtte dit keer zijn Dex op de pokemon:
--------------------
Charmander de vuurhagedis pokémon, Sinds zijn geboorte brandt het vlammetje op de staart van Charmander. Het vlammetje maakt een heel zacht geluid als het brandt en je kunt het alleen horen op hele stille plaatsen. De vlam op zijn staart is een afspiegeling van zijn levenskracht en er wordt gezegd dat een Charmander overlijdt als zijn vlam dooft. Als hij in de regen loopt komt er stoom van z'n staartje. Met zijn brandende staart is hij een moeilijke Pokémon om mee om te gaan, zelfs voor een ervaren trainer. Als je zijn krachten echter de baas bent zullen de inspanningen je veel opleveren.
---------------------
"cool, zei Sora en Charmander keek hoogachtend naar hem.
"charmander, zei Charmander nijdig en waarschuwde Sora om niet dichterbij te komen.
maar Sora stak zijn hand uit en Charmander deed zijn Sintel aanval op Sora's hand die het uitschreeuwde.
Zack lag dubbel van het lachen en Dawn koelde met Piplup zijn hand.
"je weet toch dat het een vuursoort is?, vroeg Dawn grijnzend.
"helaas wel, antwoordde Sora.
"die Charmander is wel een beetje erg prikkelbaar, zei Dawn en deed een klein verbandje om zijn hand.
"zal hij achtergelaten zijn?, vroeg Sora en Dawn haalde haar schouders op.
BAM! een stel Zangoose knalde tegen een boom aan en achtervolgde Charmander.
Sora en Zack rende mee.
"Sparky, geef ze een waarschuwing!, riep Sora en Sparky deed zijn bliksemstraal.
De Zangoose draaide zich om en Zack greep een Bal.
"Umbreon! ik kies jou!, riep Zack.
"umbre! en keek nijdig naar de Zangoose.
"cool!, ik wist niet dat jij een Umbreon had, zei Sora onder de indruk.
"Umbreon, doe je schaduwbal!, riep Zack.
"breon!, en vuurde een zwarte bal af op de Zangoose.
"Sparky, Volttackle!, riep Sora en Sparky rende vliegensvlug op de Zangoose af.
en Zack gooide een Pokéball.
"cool, wilde altijd al een Zangoose.
Charmander keek met tranen in zijn ogen naar Sora en rende in zijn armen.
"mander, char, huilde Charmander.
"wil je met me mee?, vroeg Sora.
Charmander knikte en Sora nam hem in zijn armen mee naar de rest.
wordt vervolgdt..........


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 24 maart 2010 - 21:10:
Umbreon past wel bij Zack :3 <33


Sunrise
Sunrise zei op 24 maart 2010 - 21:05:
ZACK HEEFT EEN UMBREON!!!!
Haha, die caps was expres
En Charmander is gaaaaf!
Leuke epi ^^