Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Verhuisd (TC) » 7. Buurjongens

Verhuisd (TC)

25 maart 2010 - 16:58

495

5

216



7. Buurjongens

Anouk pov
Als ik op de fiets stap, komt op mijn mp3 -hoe toepasselijk- Durch den Monsun langs. Ik ben zo blij! Ik ben vrienden geworden met mijn grote idolen. Hoeveel meisjes krijgen die kans nou?
Als ik thuiskom zie ik dat Tom en Bill al thuis zijn. Zal ik hen vragen of ik moet helpen met het huiswerk? Want ze kunnen natuurlijk geen Nederlands. Nee, ik doe het niet. Dan kom ik zo wanhopig over.
Nadat ik nog een keer op internet heb gekeken of er een verhuisbericht is van Bill en Tom (en ik er geen heb gevonden) ga ik aan mijn huiswerk bezig.
Ik ben net bezig met Duits als ik de bel hoor gaan. Ik ren naar beneden en zie dat mama ook thuis is. Zij doet de deur al open. In de deuropening staat Bill.
“Is Anouk hier?”¯ vraagt hij in het Duits aan mijn moeder.
“Hé, ben jij niet…”¯ ”¯De nieuwe overbuurjongen, ja.”¯ Onderbreek ik haar snel voordat ze kan zeggen dat hij mijn idool is.
“Oh, oké.”¯ Mam begrijpt de hint gelukkig, en vraagt niet door. “Hier is ze.”¯ Zegt ze tegen Bill en loopt dan weg.

“Hoi.”¯ Zeg ik, en bloos (mijn crush is nog niet verdwenen, nu ik hem in het echt ken).
“Hey, ik vroeg me af, zou je Tom en mij kunnen helpen met het huiswerk? Ons Nederlands is nog niet goed genoeg.”¯ Vraagt hij verontschuldigend.
Jeej! Nou was ik niet opdringerig, maar kan ik ze toch helpen.
“Ja natuurlijk. Als jullie mij helpen met het Duits huiswerk.”¯
“Deal!”¯
Ik wil naar boven lopen om mijn spullen te pakken, maar merk dan dat Bill mij achterna wil lopen. Dat kan niet! Ik heb posters van hen in mijn kamer hangen. Ze mogen er niet achter komen dat ik ze ken!
“Wacht maar even hier, mijn kamer is een zootje. Ik ben zo terug.”¯
“Oh, ik ben wel wat gewend hoor.”¯ Zegt hij lachend.
“Wacht liever hier, ik schaam me dood. De volgende keer zal ik het opruimen.”¯ Zeg ik wanhopig.
“Oké, als je dat per se wilt.”¯
Ik pak snel mijn spullen, en kom dan weer naar beneden. Intussen staat Tom er ook bij.
“Hey, je moeder heeft me binnen gelaten. Ik hoor net van Bill dat je ons wel wilt helpen?”¯
“Ja. Zullen we naar jullie huis gaan? Ik houd er niet van als mijn moeder me in mijn nek hijgt tijdens het huiswerk maken.”¯
“Oké, Simone is ook net weg, boodschappen doen ofzo.”¯
Als we in hun huis komen, zie ik dat alles al is uitgepakt. “Wow, jullie hebben snel uitgepakt. Bij ons stonden er na twee maanden nog dozen die moesten worden uitgepakt. En toen waren we zelfs nog met zijn vijven!”¯
“Vijven?”¯ vraagt Bill niet begrijpend.
“Ja, ik heb twee broers, maar die studeren nu.”¯
“Waar zullen we gaan zitten?”¯ vraagt Tom.
“Alles is best, zolang we maar niet in de keuken gaan zitten, daar krijg ik honger van.”¯ Zeg ik.
“Oké, dan gaan we bij Tom op de slaapkamer.”¯ Zegt Bill.
“Waarom bij mij?”¯
“Jouw kamer heeft meer stoelen, en ik heb geen zin om te sjouwen.”¯
“Goed punt.”¯


Reacties:


Angiepink zei op 27 maart 2010 - 1:54:
echt leuk verhaal ben benieuwd wann tom doorheeft dat hij een bertje een oogje heeft op zijn broer und I want Tc(a) xxx snel verder


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 26 maart 2010 - 23:11:
Oeh, als ik haar was had ik het ook zo gedaan. Muh. Het is niet leuk als ze denken dat je zo'n hysterische fan bent die alleen maar in de spotlights wilt staan en kan pronken met haar vrienden.
Ik snap het en ik zou me doodschamen als een van de bandleden van TH mijn kamer zou zien. :'D zeven achtste is Tokio Hotel posters. X']

En Joor je hebt gelijk, ik zou Tom en Bill ook best als overburen willen hebben.
Alleen weet ik niet of ik er wel een woord uit krijg. o_o Ach, hoef ik me niet druk over te maken, gebeurd toch nooit.

Me likes, heel erg. Ben benieuwd naar de rest en wanneer de waarheid eindelijk boven water komt. Mehehehe.


jorinloveth
jorinloveth zei op 25 maart 2010 - 21:23:
VErder

ghagha Bill mag mijn overbuur ook wel worden xd


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 25 maart 2010 - 18:21:
YESHHH .

“Hé, ben jij niet…”¯ ”¯De nieuwe overbuurjongen, ja.”¯

Ghehe, die vind ik echt meesterlijk . Waren ze maar mijn overbuurjongens, dat is nogal wat leuker dan dat gekke kind dat er nu woont x'D. Ghehe.
En nu zal ik braaf wachten op het volgende stukje <3.
Al is wachten zo moeilijk .

Xxx3.


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 25 maart 2010 - 18:01:
hahaa, is Bill een beetje lui??

OOeehh, ik wil ook naast mijn idolen wonen en hun helpen met hun huisweeerk!!!!!!

Oke, ik heb teveel energie door dat leren

Snel verder!!!!