Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Can you kill the pain before one of them kills me? (House M.D. Ft. TH) » *8*

Can you kill the pain before one of them kills me? (House M.D. Ft. TH)

25 maart 2010 - 19:03

458

8

367



*8*

Sorry voor het wachten!!!

Ik tref nog net de laatste voorbereidingen aan mijn formidabele plan wanneer de deur van mijn kantoor opengaat. Mijn 3 stageaires komen binnen en aan hun lichaamstaal kan ik zien dat ze niets snappen van wat ik uitgehaald heb. In het midden van ht kantoor staat een metalen constructie met doeken over zodat het net een pashokje lijkt. "Goedeavond dames en heer! Zet u neer en geniet van dit spektakel waarin u allen een belangrijke rol speelt."
"Wat is dit?"
"Dit is jullie kans om een positieve evaluatie te krijgen. Dus doe jullie best en bepaal aan welke ziekte deze mysterieuze patiënt doodgaat. Misschien zit er wel een regiesseur in de zaal en biedt hij je een contract aan en zien we je binnenkort in Broadway, je weet maar nooit!" Ze kijken me raar aan terwijl ze gaan zitten. "Wel, wat doe je als eerste?"
"Euhm, naar de symptomen vragen?"
"Wel, doe dat dan."
"Oke, welke symptomen heb je?"
"Pijn in mijn onderbuik, misselijkheid en bloedverlies."
"Hoelang al?" Anthony wordt raar aangekeken door de andere 2 stageaires. "Wat? Dat moet je toch ook vragen?"
"Een maand of 2."
"Is het continu of met steken?"
"Continu."
"Als het een vrouw was zou ik zeggen dat het de tijd van de maand is. Bent u ooit een vrouw geweest?"
"Neen."
"Heb je last van koorts?"
"Neen."
De stageaires vuren de een na de andere vraag af terwijl Cameron notities nemt voor hun evaluaties.
"Mogen we testen doen?"
"Nee, het is mogelijk om de diagnose zo te stellen."
"Maar we hebben alke mogelijke diagnose die zo te stellen is bij mannen al gehad!"
"Wie zegt dat het een man is?"
"Hijzelf?"
"Ben je zeker dat je een man bent?!" Roep ik naar degene die in het pashokje zit.
"Hou geen rekening met het geslacht, stel gewoon een diagnose."
"Misschien ben je zwanger?"Flapt Anthony er ineens uit.
"Nee," gaat Tara in de verdediging. Hola, dit kan nog leuk worden."dan zou er geen bloedverlies zijn. Ik denk eerder aan baarmoederhalskanker."
"Het wordt baarmoederhalskanker!" Mijn drie stageaires kijken me aan. "Wilson, je kan je baarmoeder gaan testen op kanker!"
Het blauwe gordijn wordt opzij geschoven en Wilson komt tevoorschijn. Alledrie kijken de stageaires hem met open mond aan.
"Heb jij baarmoederhalskanker?!"
"Nee, ik heb er net gewoon voor gezorgd dat Cameron jullie een eerlijke evaluatie kan geven in plaats van dat House jullie allemaal buist." Dan kijkt hij naar mij. "Je kent de afspraak."
Hij wacht tot ik knik ter bevestiging en gaat dan het kantoor uit.
"Welke afspraak?" Vraagt Nathalie.
"Jij gaat zijn klienikuren overnemen. En Anthony die van mij."
"Waarom?!" Vragen Anthony en Nathalie verontwaardigd in koor.
"Omdat jullie te stom waren om een eenvoudige baarmoederhalskanker te diagnotiseren."
"En wat moet ik doen?" Vraagt Tara.
"jij, jij hebt net bewezen dat je wat kan en daarom..." De vier paar ogen van de andere aanwezigen worden allemaal op mij gericht. "mag jij mijn auto gaan wassen."

[reacties??]


Reacties:

1 2

Smeagol
Smeagol zei op 30 april 2011 - 22:17:
Me like<33333333

Snel verder??


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 18 dec 2010 - 21:19:
Haha ><
Auto gaan wassen.
Oh, snel verder !


Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 13:02:
Heee, wacht! En nu moet je snel verder gaan!


Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 13:01:
"jij, jij hebt net bewezen dat je wat kan en daarom..." De vier paar ogen van de andere aanwezigen worden allemaal op mij gericht. "mag jij mijn auto gaan wassen."

x'D
Wilson, je kan je baarmoeder gaan testen op kanker!

En nog een keer x'D


xEmma
xEmma zei op 30 maart 2010 - 14:24:
House is geweldig grappig x]
"Wilson, je kan je baarmoeder gaan testen op kanker!"

Mwahahaaa, like genius!
xx