Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Een droom die werkelijkheid word. » Beroemd?

Een droom die werkelijkheid word.

26 maart 2010 - 12:11

893

2

219



Beroemd?

Lees (:

Paige POV.

Ze zingt met volle borst, en haar hoofd is leeg. wat houd ze toch van dit lied, even niet aan alle narigheid denken, gewoon zingen. Als de solo van Chirs op t drumstel komt haalt Paige even diep adem. Hun manager Wim kijkt wel heel blij voor zijn doen. Paige vraagt zich af wat er met hem aan de hand is. Misschien komt het door de nieuwe ruimte waarin ze spelen. Nog geen week geleden hebben ze een nieuwe ruimte gehuurd. Er zit overal Grafitti wat het super gezellig maakt, en er staan 200 stoelen, een heel groot podium met rood fluwelen gordijnen die je open en dicht kunt schuiven. Verder is er nog een kleine kantine waar je eten en drinken kunt kopen. De zaal word nie alleen door "Jouw" gebruikt maar door meerdere kleine bandjes. In het weekend is het ook druk en dus super gezellig. " When i cried, i do it for you" Het liedje was afgelopen en 1 moment was het helemaal stil. "Paige! dat was super, als je voortaan alles zo zingt, zijn we binnen no-time beroemd!". Paige begon te blozen en keek Sigrid aan die net haar haar roze had geverft. "Dankje Sieg, maar zo goed ben ik nou ook weer niet". "Okee jongens volgend nummer alsjeblieft! Doe maar Hit me with your best shot" Roept Wim keihardt door de zaal. En zo gezegt zo gedaan. Iedereen begint met het Nummer en Iemke en Paige beginnen in te vallen met hun zang. Dit nummer is geweldig het heeft tempo en een betekenis, vandaar dat dit het lievelings nummer van Paige is. Ze zijn net lekker bezig als de 2 grote duren ineens openvliegen. Er komt een man in pak binnen gevolgd door 4 jongens. 1 jongen met Zwart lang haar, 1 jongen met een soort dreads en veel te grote kleren, 1 jongen met halflang steil haar, en een jongen die er vrij normaal uit ziet. Paige bekijkt ze even maar conentreerd zich dan weer op het liedje.

Tom POV.

Ik kijk het meisje aan dat op het podium staat. Ze ziet er krachtig uit, en zelfverzekert. "Is dit die band waar je het over had?" vraag ik dan aan onze manager. "Ja ze blijken heel goed te zijn dus houd je mond en luister naar ze" Ik haal mijn schouder op en bekijk de band eens goed. Ze zijn allemaal heel verschillend, en passen totaal niet bijelkaar wat het een leuk plaatje maakt. Er komt een lange man op ons aflopen met een blauwe pet op, die zich voor stelt als Wim. Ik denk dat dat hun manager is. We lopen met hem mee terwijl hij praat met onze manager over de kwaliteiten van deze onbekende band. Ik kijk Bill aan en schud mijn hoofd. " Dit word niks!" fluister ik dan zachtjes.
~Ik ga vooraanzitten naast Bill en Gustav, die geïntresseerd naar de band kijkt.
Ik sluit mijn ogen en luister naar de 2 stemmen, een jonge van ongeveer 14 jaar, die zingt als een meisje, en een meisje van ongeveer 18 jaar met een prachtige stem. Ik open mijn ogen weer en kijk naar de 2. Ze lijken broer en zus, maar ook weer niet. Het is vreemd, ze zingen het zelfde maar toch zingt het meisje veel mooier. Ik kijk naar het meisje met het Roze haar die de Basgitaar bespeeld, zei heeft duidelijk talent hiervoor. De jongen achter het drumstel heeft halflang haar en heeft een brilletje op. Dan zijn er nog 2 jongens met een 6 en een 8 snaar gitaar. Een kleine jongen die een Chinees lijkt te zijn en die niet veel speelt, en af en toe vals. De andere jongen met de 6 snaar daarintegen is wel goed, en speelt alsof hij dit al zijn hele leven doet. En tenslotte nog een jongen die keyboard speelt. Het is een vreemd stel om bij elkaar te zien.

Paige POV.

Als ik klaar ben met zingen spring ik het podium af en loop ik naar Wim. Iemke kijkt mij vragen aan maar ik gebaar dat hij door moet gaan met zingen. Iemke knikt en ze spelen een nieuw nummer. "Wim? " ik ben net van plan om te vragen wie dat zijn en wat ze hier doen als Wim door me heen begint te praten. "Paige dat was geweldig! Na dit nummer kunnen jullie wel even pauze houden in de kantine!". "Okee Wim,maar wie zijn dat?" vraag ik terwijl ik gebaar naar de 4 jongere jongens en de oudere man.Wim begint te lachen, en ik kijk hem vragend aan. "Dat, mijn lieve Paige, is een super beroemde band uit Duitsland. Genaamd Tokio Hotel. Je gaat me nou toch niet vertellen dat je ze niet kent?" "Nou eerlijk gezegt, heb ik nog nooit eerder van ze gehoord Wim. Maar ze zijn beroemd dus, Wat doen ze hier dan? Moeten ze hier optreden?" Wim lacht geheimzinnig naar me. "WIM! Toe vertel!" Gil ik blij en sjagerijnig tegelijk. "Okee okee, Tokio Hotel, is hier met hun manager om naar jullie te komen te kijken. Ze hebben binnenkort een optreden in Ahoy en zoeken een voorprogramma." Ik kijk hem aan alsof hij een grap maakt. Dan kijk ik naar die 'Beroemde' band, en dan naar onze band en tenslotte weer naar Wim. Even zeg ik niks maar dan begin ik te gillen. "BETEKEND DIT DAT WIJ MISSCHIEN BEROEMD GAAN WORDEN?"


Reacties:


sadxangel
sadxangel zei op 26 maart 2010 - 16:47:
verder!!!
wil je melden als je verder bent gegaan want ik ben nu al verslaaft aan je storie!!!


xXx


sadxangel
sadxangel zei op 26 maart 2010 - 8:03:
Snel Verder!!
tuurlijk wordt het wat daar zorg ik peersoonlijk voor!
want dan ga ik een persoonlijk bezoekje bringen aan de kaulitz-twins
En dat wordt niet leuk
wil je alsjebliefd melden waneer de volgede is?

xXx