Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Eragon » I'm With You » <7> 'Mooi, hé?'

I'm With You

30 maart 2010 - 16:44

709

1

373



<7> 'Mooi, hé?'

Pas kijken als ze het aan Jack & Jeanny showen! Jurk van Lilli: http://www.nexteve.com/images/D/F6253A.JPG Jurk van Erin: http://www.nexteve.com/images/D/F6328a.jpg Jurk van Natascha: http://www.nexteve.com/images/D/F6352a.jpg

Toen Erin en Lilli wakker werden, rende ze dol enthousiast naar beneden om Jack wakker te maken. 'Wakker worden Pa!' Schreeuwde erin terwijl ze haar vader door elkaar schudde. Mompelend werd hij wakker en gaf hun geld mee om jurken te gaan kopen. Vrolijk renden ze de deur uit naar de kledingwinkel. Ze beukten zowat de deur in en stormden de winkel binnen. De vrouw achter de toonbank schrok ervan. Ze doorzochten alle rekken en planken en probeerden tientallen jurken aan. 'Rara wie ben ik?' Schreeuwde Erin de winkel door. Ze had een roze jurk aan met een reusachtige hoepel! 'Haha! Natascha natuurlijk!' schreeuwde Lilli uit van plezier. Erin paradeerde uitgebreid door de winkel door en spreidde haar armen: 'Tadaa! Dank u, Dank u!' Ze lagen beiden dubbel van het lachen en zelfs de verkoopster kon haar lach niet inhouden. het lachen werdt doorbroken door de klap van de deur. Natascha kwam binnengelopen, worp een dodelijke blik naar Lilli en liep doo naar de balie. 'Ik kom mij jurk ophalen, ik heb vorige week een opdracht gestuurd voor de jurk. Hij zou vandaag klaar zijn'. Zei Natascha kattig. De verkoopster knikte en liep naar de werkkamer achter de toonbank. Terwijl de verkoopster weg was keek Natascha boos naar de meiden', 'Zeg me niet dat jullie ook naar het bal gaan, ze laten alle mensen toe tegenwoordig.' Ze rolde met haar ogen terwijl ze de grote tas aanpakte van de verkoopster. Nadat ze had betaald liep ze heupwiegend de winkel uit. De verkoopster zuchtte, 'Ik heb een hekel aan dat mens' Zei de verkoopster terwijl ze met haar ogen rolde. 'Join the club' zei Erin lachend. 'Dus.. Jullie gaan ook naar dat al toe?' Vroeg de verkoopster nieuwsgierig. De meiden knikten. De verkoopster begon te grijzen. 'Kom eens met mij mee' Zei ze enthousiast tegen de meiden. Erin en Lilli liepen achter de vrouw aan naar een kamer wat blijkbaar de werkamer was. 'Dat verschrikkelijke mens heeft dat misschien de mooiste en duurste jurk uit de hele winkel gekocht, maar nog zal die van jullie mooier zijn!' Erin begon te glunderen. 'Hoe moet dat gaan gebeuren dan? Natascha heeft de mooiste toch gekocht?' vroeg Lilli. de verkoopster knikte, 'Maar ze heeft niet de mooiste jurk als we de perfecte jurken samen gaan maken voor jullie! welke kleur hadden jullie in gedachten?!' De verkoopster was razend enthousiast. De hele middag waren ze bezig twee jurken aan het maken. Om de beurt moesten ze op het krukje staan voor de maten. De hele middag kletsten ze over het gezicht dat Natascha die avond zou gaan trekken als ze hun binnen zagen komen. Toen de jurken klaar waren pasten ze de jurken. Ze zaten als gegoten, dat was logisch want ze waren speciaal voor hun gemaakt. 'Wauw! Dankuwel!' riep Erin enthousiast. De vrouw knikte, 'Wacht eens! Ik heb nog een leuk idee!' Zei de verkoopster. Ze liep naar een grote kast en trok hem open. Nieuwsgierig keken Erin en Lilli de kast in. De kast zat vol met stofjes, glitters en andere spulletjes. 'Laten we maskers voor jullie gaan maken! Dan herkent niemand jullie in het begin!' Zei de verkoopster met een blije stem. Erin en Lilli stemden daar vrolijk mee in. De rest van de middag waren ze druk bezig met het maken van maskers. Met twee grote tassen liepen ze de winkel uit, ze namen afschied van de superaardige verkoopster en liepen terug naar huis. Kibbelend liepen ze naar de deuropening. Aan de bar zaten Jack en Jeanny, zij zou vanavond Jack helpen zodat ze gewoon naar het bal konden. 'Jeetje! zijn jullie nou ook eens terug?' riep Jack verbaasd. 'Jaaah! En raad eens wat me hebben?!' Ze trokken de jurken aan en liepen door de bar heen om ze aan Jack en Jeanny te showen. 'Wauw!' zei Jeanny enthousiast. 'Mooi he? we hebben ook nog bijpassende maskers!' zei Lilli blij. 'Ik heb een idee! Ik kan jullie haar wel mooi opsteken!' Riep Jeanny enthousiast. Jack liep zuchtend weg terwijl hij de drie kibbelende vrouwen achter zich liet. Jeanny had Erins haar helemaal opgestoken en dat van Lilli half zodat er nog lange lokken haar naar beneden vielen over haar rug heen. Vrolijk maakten de meisjes zich klaar voor het bal.


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 28 maart 2010 - 16:25:
verder:p