Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » NINTENDO CORE BITCHES

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

14 dec 2008 - 17:50

334

2

164



NINTENDO CORE BITCHES

afwachtend keek ik hem aan terwijl hij voor me ging staan.
" beloof me dat dit gesprek tussen ons blijft"
ik knikte nieuwsgierig, en ik merkte gewoon dat dit echt iets serieus ging zijn.
"misschien heb je het al gemerkt, maar Georg is een GROTE fan van je, al drie jaar vergeleek hij elk meisje dat hij had met jou, ookal kende hij je niet. je betekend meer voor hem dan dat je zou denken."
verward keek ik hem aan.
het leek zo raar, het leek zo onwaarschijnlijk.
"hij is kwetsbaar, hou daar rekening mee"
ik knikte en gaf hem een knuffel.
een knuffel die wel uren leek te duren.
dit wist ik al van de eerste moment dat ik hem zag, hij en ik gingen nog een goede band krijgen, ik en hij gingen nog beste vrienden worden.
ookal had ik Jan.
ik liet mijn hoofd op Gustav zijn schouder liggen terwijl hij langzaam over mijn rug wreef.
"oow, sorry"
ik keek achter me en zag hoe Georg neergeslagen de kamer verliet.
een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond en ik keek Gustav vragend aan.
"praat met hem"
ik knikte dankbaar en gaf hem een kus op zijn wang en verliet dan de kamer.
ik zag hoe Joyce naar de deur van Georg zijn kamer wees als teken dat hij daar was. ik glimlachte dankbaar en stapte naar Georg zijn kamerdeur waar ik drie keer op klopte.
"binnen"
ik opende de deur en ging naast Georg op zijn bed zitten.
"wat dacht je om vandaag eens met z'n twee iets te gaan doen? naar de kerstmarkt? of naar het park?"
met een glimlach keek ik hem aan terwijl hij me alleen maar verbaasd aankeek.
"JIJ wilt met MIJ weg?"
een kleine giechel kon ik niet onderdrukken en ik nam zijn hand vast en knikte.
" kerstmarkt en daarna park?"
ik knikte goedkeurend en stelde me recht om mijn schoenen en jas aan te doen.
ik zag hoe Georg hetzelfde deed en hij een grote grijns had die erniet afging gaan, het voelde raar om iemand zo gelukkig te kkunnen maken, het voelde goed, om eens geliefd te zijn.


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 14 dec 2008 - 21:00:
Oee gaat volgnde leze ^^
ik hou vn deze quiz ^^
X


SuicideScars
SuicideScars zei op 14 dec 2008 - 17:54:
snel verder doen (:
heel snel you little bastard gnahah (:
iloveyou.<<3