Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Everything is going wrong in my life . » Hoofdstuk 2

Everything is going wrong in my life .

26 maart 2010 - 17:42

569

0

213



Hoofdstuk 2

Hope U like it =]

Ik liet een korte stilte vallen om dit duidelijk te maken. ''Oke, dan nu de indeling. Ik wil dat Jaiden, Jos, Hilbrand en Pieter extra bij de ingangen gaan staan. Jaiden bij A, Jos bij B, Hilbrand bij C en Pieter bij D. Duidelijk?'' De heren knikte. ''Oke. De gebruikelijke groep van de ingang staat daar al, zoals altijd.'' Instemmend gemompel steeg op. Dan wil ik ook dat de fans in groepen gesplitst worden. Daar hebben we een aantal mensen voor nodig. Jullie moeten zorgen dat er niet op de ingang afgestormd worden. Daar wil ik graag Haiden, James, Layla, Patricia, Alicia, Nicole, Renske, Maarten, Noud en Dex voor hebben. Jullie krijgen later instructies van me. Verder wil ik ook extra beveiliging achter de dranghekken. Er komen meer mensen deze keer dus extra werk voor de ehbo'ers. De normale groep staat er samen met een paar andere mensen die vandaag aankomen. Gaby en ik gaan ze straks afhalen van het vliegveld. Saki en Tobi, jullie moeten vandaag extra op jullie hoede zijn. De jongens zitten nu nog in de bus, maar dadelijk moeten ze door de fans. Ik wil dat jullie 2 samen met Peter, Bert en Lisa de jongens begeleiden. Zorg dat hen niets overkomt. Zorg dat geen enkele fan bij hen in de buurt kan komen. Na het concert mogen ze ook geen handtekeningen geven. Ik wil niet weten wat de gevolgen kunnen zijn. Is alles helder?'' vroeg ik aan de mensen voor me. Gemompel klonk. Jaiden stak zijn hand op. ''Ik moet dus bij ingang A?'' vroeg hij. Ik keek op mijn papier en knikte. ''En moeten we dan ook fouilleren en rugzakken legen?'' vroeg hij weer. Weer knikte ik. ''Jullie moeten zorgen dat er ní­ets, maar dan ook ní­éts fout kan gaan, begrepen? Wij zijn degene waar de veiligheid van de jongens, maar ook van de fans vanaf hangt. Mocht er iets mis zijn, raporteer dit direct aan mij. Ik sta naast het podium dus ik zie iedereen in de zaal. Is alles duidelijk?'' vroeg ik nog een keer. Weer klonk er goedkeurend gemompel. ''Dan is de veradering bij deze afgesloten'' zei ik lachend. ''Lise, we moeten de heren van het vliegtuig halen'' zei Gaby toen iedereen weg was. ''Is goed. Ik ga even naar de jongens. Ik moet Saki nog even wat vragen. Ik ben over 10 minuten bij de auto, goed?'' zei ik haar. Ze knikte en liep weg. ''Saki, wacht even!'' riep ik naar hem. Saki draaide zich om, mompelde wat tegen Tobi en liep richting mij. ''Wat is er zus?'' vroeg hij aan me. ''Kijk goed uit met de jongens. Laat ze onder geen enkele omstandigheid alleen. En wees een beetje aardig tegen Lisa, ik weet dat je haar niet mag. Maar ze houdt van haar werk, net als jij. Haar overkomt niet hetzelfde als mij'' zei ik tegen hem Saki gromde. ''Luister nou maar naar me, en doe wat ik zeg. Ik ga met Gaby die EHBO'ers van het vliegveld halen. We zijn over een uur terug. Zorg goed voor de jongens'' zei ik nog eens en ik rolde van hem weg richting de uitgang van het concertgebouw. Daar stond Gaby's auto al. Ze hielp me in het busje en zette de roelstoel achterin. Daarna reden we naar het vliegveld. We liepen, nouja, Gaby liep en ik reed naar de goede gate toe en we wachtten op de EHBO'ers.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.