Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » was würdest du tun? -Panik

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

14 dec 2008 - 18:18

251

2

164



was würdest du tun? -Panik

ik ritste mijn jas toe en deed mijn nike schoenen goed aan.
"wij gaan naar de kerstmarkt hé!"
riep ik en zag hoe Tom ons grijnzend aankeek waardoor ik het idee kreeg dat hij zot liep van Joyce.
"joyce, ga jij mee, met Tom?"
ik keek haar grijnzend aan waardoor ze uit mijn blik kon aflezen dat ik een goede reden had en ik zag hoe ze tegelijk knikten.
ik keek Georg grijnzend aan en hij liet een lieve lach zien,
een lach waarvoor ik smelte.
ookal wou ik dat niet toegeven.
na vijf minuten zag ik hoe Joyce en Tom erook aankwamen en ik en Georg ook samen de deur uitliepen.
buite gekomen zag ik hoe een dikke laag sneeuw de wegen opvulden en kleine vlokken uit de lucht vielen.
een kleine rilling liep over mijn rug en ik zag hoe Georg me lachend aankeek.
ik liep naast hem terwijl Joyce en Tom achterons aan liepen,
waardoor we elk onze eigen gesprekken hadden.
lachend liepen we naar een klein kraampje waar Georg me trakteerde op warme thee en een wafel.
dankbaar knikte ik en begon genietend te eten.
"veel is er eigenlijk niet tezien, gaan we door het park wandelen?"
na een heel gesprek kwamen we aan het park, het zag er mooi uit,
zo romantisch.
ik gooide mijn plastiek bekertje weg en voelde iets nats tegen mijn hoofd.
geschrokken draaide ik me om en zag hoe Joyce achter Tom liep en hoe Georg me ontschuldig aankeek.
ik rolde een sneeuwbal en gooide die raak tegen zijn rug waardoor hij me lachend aankeek en ik meteen moest gaan lopen.


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 14 dec 2008 - 21:04:
Aaa Geweldig ^^
x


SuicideScars
SuicideScars zei op 14 dec 2008 - 18:20:
Snel verder doen.
iloveyouuuu.<3