Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » pindapoep!

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

14 dec 2008 - 19:05

279

2

164



pindapoep!

lachend stopte ik met lopen waardoor Georg tegen me aan liep en we samen op de grond vielen.
hij keek recht in mijn ogen , onze gesprekken deze avond waren zo interessant geweest, ik had hem beter leren kennen, en hij sprak me aan.
met een glimlach stak hij zijn hand uit en trok me recht.
hij sloeg zijn arm rond mijn schouders en gevolgd door Tom en Joyce liepen we naar een frituur waar we ons eten bestelden.
met elk een zak liepen we op ons dooie gemakje naar het appartement waar Bill en Gustav al niet meer waren.
"waar zijn Bill en Gustav?"
vragend keek ik Georg aan.
"bill zit waarschijnlijk bij Julie, en Gustav zal waarschijnlijk even naar zijn huis zijn bij zijn moeder."
ik knikte begrijpend en samen liepen we naar zijn kamer.
ik en Joyce hadden afgesproken om elk op een aparte kamer te eten met de jongens, om ze zo nog beter te leren kennen.
ik ging op Georg zijn bed zitten en vouwde mijn pakje open zodat ik zou kunnen eten.
ik zag hoe hij mijn voorbeeld volgde.
het was muisstil en ik liet mijn blik de kamer rond glijden.
"sorry"
verward keek ik hem aan.
"sorry voor al die posters"
zijn wangen kleurden rood waardoor ik het niet kon laten om hem een kus op zijn wang te geven.
"ik vindt het niet erg, het is net schattig"
zei ik en gaf hem een knipoog waardoor hij glimlachte.
ik had dan misschien geen overgewicht, maar eten deed ik veel! net zoals joyce.
lachend nam ik een friet uit zijn bakje en keek hij me beledigd aan.
onschuldig keek ik naar boven maar al snel voelde ik iets op mijn neus.
alles werd duidelijk toen ik zag hoe Georg ketchup op mijn neus had gesmeerd.


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 14 dec 2008 - 21:08:
Oee
ik zou niet willen weten wat Julie en Bill bij Julie thuis aan het doen zijn


SuicideScars
SuicideScars zei op 14 dec 2008 - 19:12:
verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
iloveyouuuuuuuu.<3