Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » [Twilight Saga] Freaking out! » Chapter 9

[Twilight Saga] Freaking out!

28 maart 2010 - 20:11

740

3

220



Chapter 9

Heey mensen! Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik had pww en ben ook deze week met school naar londen geweest! Ik probeer vanaf nu weer wat vaker te posten!

Langzaam word ik wakker en ik heb het gevoel dat ik word aangestaard. Ik kijk opzei en zie dat Jasper aan het staren is.
'Oh, je bent wakker!' zegt hij gelijk als hij merkt dat ik terug staar.
'Lekker geslapen?' vraagt hij lief en ik knik. Ik gaap en rek me even uit.
Daarna sta ik sloom op en pak wat kleding uit mijn tas.
Jasper loopt mee en laat me zien waar de badkamer is. Vermoeid stap ik onder de douch en ik voel de warme stralen op mijn huid vallen.
Na een paar minuten stap ik eronder vandaan en ik kleed me aan, ik doe mijn haar en make up en dan loop ik weer naar de slaapkamer van Jasper.
Ik prop m'n spullen in de tas en plof op zijn bed neer.
'Hoe laat is het eigenlijk?' vraag ik hem en hij kijkt op.
'Twee uur 's middags.' zegt hij met een glimlach.
'Fíºck, ik heb ook lang geslapen.' mompel ik.
'Honger?' vraagt Jasper opeens. Ik knik en we staan op en lopen naar de keuken waar al brood en wat te drinken klaar staat.
'Esmé had al wat klaargemaakt.' zegt hij. Ik ga zitten en ik begin te eten.
'Heb jij geen honger?' vraag ik met volle mond.
'Ik heb al gegeten.' mompeld hij.
'Wat gaan we doen?' vraag ik als ik ben uitgegeten.
'Meidenavond vanavond!' gilt Alice die binnenkomt rennen. Jasper begint te kreunen en ook Edward komt binnen die niet zo blij kijkt.
Vragend kijk ik ze aan.
Ook Rosalie en Emmett komen binnenlopen, en net zoals Jasper en Edward kijkt Emmett niet zo blij.
'Meidenavond betekend dat wij gemarteld worden.' mompeld Edward en Rosalie en Alice beginnen te grijnzen.
'Doe je mee?' vraagt Rosalie grijnzend en ik begin te lachen.
'Ik altijd.' grijns ik en Jasper kijkt me bang aan. Nog steeds weet ik niet wat Edward met martelen bedoelde.

- die avond -
Nu begrijp ik dus wat Edward bedoelde en ik begin te lachen.
Alice en Rosalie hebben hun make up helemaal klaar gezet, en Jasper, Edward en Emmett zitten allemaal in een stoel voor een spiegel.
'Jongens opmaken!' gilt Alice vrolijk en Rosalie begint te lachen.
Nog even kijkt Jasper me zielig aan. ''Sorry'' vorm ik met mijn lippen en hij begint te lachen.
'We beginnen met Edward!' giecheld Rosalie en we gaan voor hem staan.
Ik krijg paarse oogschaduw in mijn handen geduwd en ik begin zijn linkeroog zwaar op te maken. Ik hoor hem zuchten en ik grinnik.
Als hij klaar is kijken we naar het eindresultaat. 'Prachtig!' zegt Alice en ze klapt in d'r handen.
Ik begin te lachen. Edward zijn linkeroog is paars, zijn rechteroog is groen, zijn lippen zijn felroze en hij heeft allemaal hartjes op zijn wangen.
'Nu Emmett.' grijns ik en we lopen naar hem toe.
Ik begin zijn lippen vol te smeren met lippenstift en Rosalie en Alice zijn bezig met zijn ogen. Ook zijn resultaat is geweldig.
'Net een clown.' grijns ik. Hij heeft zonnetjes op zijn wangen, zijn ogen zijn rood en geel, en ook zijn lippen zijn roze.
Daarna lopen we naar Jasper.
'Genade.' piept hij en Rosalie begint te lachen. We pakken verschillende kleurtjes en gaan aan de slag.
Zodra we klaar zijn bekijken we het eind resultaat.
'Beautiful!' krijst Alice en ik begin te lachen. Zijn lippen zijn felrood, zijn ogen zijn barbie roze en blauw en op zijn voorhoofd hebben we een kroontje getekend.
'Wat een mooi prinsesje.' grijnst Rosalie en ik begin keihard te lachen.
Snel pakken we een camera en beginnen we foto's te maken van de jongens.
'Mogen we nu gaan?' piept Edward en Rosalie knikt.
Onwijs snel rennen ze alle drie naar de badkamer om die troep van hun gezicht af te halen en we beginnen te lachen.
We ploffen neer en we praten wat.
Opeens word ik bij mijn middel gepakt en opgetild. Van schrik begin ik te gillen en ik hoor gelach achter me.
'Mij zomaar opmaken hé...' zegt Jasper zacht en ik word naar zijn kamer gesleurd.
Ik word neergezet en met een grijns komt Jasper op me aflopen.
'Genade.' piep ik zoals Jasper al eerder deed en hij begint te lachen.
Opeens komt hij op me afrennen en begint hij me te kietelen.
'STOOOOP!' gil ik lachend uit en Jasper begint te grijnzen.
'Nee.' zegt hij gemeen en hij gaat door. Ik rol over de grond en probeer hem te stoppen, maar hij is te sterk.
Na een tijdje stopt hij en ploft hij naast me neer op de grond.
'Wist je eigenlijk dat we al over 2 weken met school naar London gaan..' zegt hij opeens.
'Oh ja!' gil ik en Jasper lacht. 'Het gaat zooo leuk worden!'


Reacties:


zero
zero zei op 14 nov 2010 - 21:49:
ik lag me echt rot jij kan vet leuk schrijven


Merel
Merel zei op 29 maart 2010 - 19:04:
Oh, londen!! Was 't luek?

Maar, Jongens op maken, da's HIEP! En meer?

xje


Lisaa
Lisaa zei op 28 maart 2010 - 20:20:
Meeeeeeeerr<3