Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Eragon » I'm With You » <11> 'Stoephaas?!?!'

I'm With You

30 maart 2010 - 16:47

591

1

368



<11> 'Stoephaas?!?!'

Op de ziekenzaal lagen allemaal gewonden. Daartussendoor liep Jack. 'Nee! Ze liggen er echt niet bij!' Riep hij richting Ajihad. Ajihad knikte, 'Dan weet ik waar ze wel zijn, we zullen ons uiterste best doen ze terug te halen. Samen met de anderen!' Zei hij. Jack was opzoek naar Erin en Lilli, maar ze waren nergens te vinden. Bij het gesprek was ook Flavio, en de dochter van Ajihad en de generaal. 'Generaal, laat onze beste troep uitzetten naar Galbatorix voor de tegenaanval, zoek daar naar overlevenden.' Zei Ajihad. De generaal knikte en snelde de zaal uit. Ook Flavio rende erachteraan. flavio rende naar buiten, naar het veldje achter het kasteel. 'Eragon! Eragon! Erin is gevangen genomen door Galbatorix!' Schreeuwde Flavio naar Eragon, die bezig was met zwaardentraining. 'En Lilli?' vroeg Eragon verbaasd. Voorzichtjes knikte Flavio. 'Laten we gaan!' Schreeuwde Eragon luid. Boven hun klonk een luid gebrul. Saphira kwam aanvliegen. 'Flavio, kom er ook op!' flavio klom ook op Saphira. Razendsnel vlogen ze weg en vlogen naar Galbatorix zijn kasteel. 'Wat is het plan?' schreeuwde Flavio om over het geraas van de wind heen te komen. 'Als we daar zijn, ga jij paarden zoeken,zodat we ze beiden mee kunnen nemen en ik ga proberen hun locatie te vinden!' schreeuwde Eragon terug.

.............................................................................................

Erin en Lilli waren de vloer aan het boenen. Ze werden bij aankomst direct aan het werk gezet. 'Deze vloer glanst als gepoetst zilver alsik terug kom!' Zei Erin die de opdrachtgever met een arogante blik immiteerde. 'Stom stuk ongedierte dat hij is!' Zei Erin boos. Ze waren nu al bijna twee uur aan het boenen, tenminste zo voelde het wel voor Lilli. Hun kleren waren vies geworden en versleten door het schuifen over de vloer. Opeens hoorden ze stemen achter hun. 'En hier komt dan de drankentafel' Zei de man tegen zijn metgezzelen. 'Dat is Galbatorix!' Fluisterde Erin naar Lilli toe. Lilli werd een beetje bang, maar toch keek ze nieuwsgierig naar de man. Galbatorix had waarschijnlijk hun gefluister gehoord. 'Hadden jullie wat te zeggen? Vuile werkstertjes?' Vroeg galabatorix terwijl hij hun richting op liep. Lilli pakte snel Erin haar hand vast om haar tegen te houden. Nog wist Erin op te staan en naar hem toe te lopen, 'Whooohoho! Ja! ik heb heel wat te zeggen tegen jou, ventje!' riep Erin boos. Galabatorix zijn ogen leken wel vuur te spuwen, hij gaf Erin een harde klap. Erin deed net of ze niets gevoeld had. 'Hoe durf je!' schreeuwde Lilli terwijl ze opstond. Erin werdt nog bozer dan dat ze al was en riep naar hem: 'Ja, Kansloos stuk nageboorte dat je der bent!' Lilli's mond viel open. Galbatorix gaf een seintje naar twee soldaten. Ze werden over hun schouders getild en werden naar beneden vervoerd. 'Kansloos stuk nageboorte?!?!' Fluisterde Lilli verbaasd naar Erin. Erin lachte eventjes. Ze werden in een donkere cel gegooid. De andere cellen werden van hun gescheden door dikke tralies. In de andere cellen zaten allemaal mannen, besmeurd onder vuil en opgedroogd bloed. Een vieze man in de cel naast hun liep naar de tralies die de cellen scheidden. 'Zozo, wat hebben we hier? Twee kleine meisjes?' Vroeg hij. De andere mannen begonnen te joelen en te schreeuwen en riepen van alles naar hun toe. Erin flipte door hun gedrag. 'Rot op! Jullie vieze vuillakken, rotzakken! Rot op! Vuile stoephaas!!' Schreeuwde Erin uit. 'Stoephaas?' Vroeg Lilli verbaasd aan Erin. Erin draaide zich om en ging naast Lilli tegen de buitenste muren aan zitten. 'Ja, stoephaas, ja!' Zei Erin trots. Even moesten ze beiden lachen.


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 29 maart 2010 - 21:12:
Whaha Stoephaas