Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Could it be different ? » where to go to ?

Could it be different ?

14 dec 2008 - 19:43

411

0

195



where to go to ?

Tijdens het ontbeit is het stil. "Zullen we wat leuks gaan doen?" vraagt Bill. Ik knik. "Dan kleed ik me wel ff om" lacht Tom. "Ja ik ook, maar wat gaan we doen?" vraag ik. "Shoppen" gilt Bill. "Oke is goed, zie je over een half uur beneden" zeg ik en ik loop naar mijn kamer. Ik doe inplaats van een roze t-shirt een hempje aan. nu doe ik make-up op en mijn haar in een lage staart. Ik pak mijn tas met mijn geld, zet een grote, zwarte zonnenbril op, en loop naar beneden. Daar zitten Tom en Bill al. "jesus, en ik dacht dat Bill er lang over deed" zucht Tom. Ik lach. "Kom we gaan" ik pak ze beide bij hun hand en trek ze het hotel uit. "Waar moeten we heen, en hoe gaan we er heen" vraag ik aarzelend. "ik bel de Limo wel" zegt Tom en hij pakt zijn mobiel. Ik kijk hem niet begrijpend aan. Na 5 minuten staat er een grote, zwarte hummer limo. Bill houd de deur open, en Tom duwt me er bijna in. Als ze bij me zitten kijk ik ze nogsteeds vaag aan. "Nu mogen jullie dit uitleggen" zeg ik. "nouja, we zijn beroemd met onze band Tokio Hotel" zegt Tom heel droog. Ik kijk ze ongeovig aan. Bill pakt een tijschrift onder de bank vandaan en laat hem zien. Tom en Bill staan erop, met nog 2 andere jongens. Ik knik. We zijn bij het winkelcentrum. We stappen uit en gaan als eerst een milkshake halen. We lopen een beetje rond als er ineens een paar meisjes gillen "Kijk Tom en Bill" en op ons af rennen. Tom en Bill beginnen te rennen en trekken mij ook mee. We gaan een klein steegje in. De gillende meisjes rennen voorbij. Tom en Bill zuchten. Tom word gebeld. "Bill, we moeten vanavond naar huis" zegt Tom en Bill kijkt geschrokken. "Ik ga ook weg morgen" zeg ik. "Maar waar ga je dan heen?" vraagt Bill bezogd. Ik haal mijn schouders op. "zie ik morgen wel" zeg ik. We gaan terug naar het hotel, want Tom en Bill moeten inpakken. Ik zit alleen op mijn kamer. Ik heb vrienden gemaakt, die ook echt om me geven, en waar ik om geef. Er word op mijn deur geklopt. Ik doe open. Het is Bill. We gaan op het bed zitten. "Dajly, ik wil dat je mee gaat naar Loitsche" zegt Bill.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.