Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Could it be different ? » Move in at your room ?

Could it be different ?

16 dec 2008 - 18:48

451

1

198



Move in at your room ?

ik weet niet wat ik moet zeggen. "als je dat wilt?" zegt hij er twijfelend achteraan. Ik knik voorzichtig. "pas snel je koffer, we gaan eten en dan weg" zegt Tom die ook binnen komt vallen. Ik knik, en begin al mijn spullen in mijn tas terug te stoppen. We nemen wat te eten, en dan komt de Limo ons weer ophalen. "Ik heb mam al gebeld erover" zegt Tom tegen Bill. Ik ben moe en val tegen Bill aan in slaap. "heey slaapkop, wakker worden we zijn er" zegt Bill. Ik doe slaperig mijn ogen open. Ik lig met mijn hoofd op Bills schoot. Ik word rood en sta snel op. Ik pak mijn tas en loop met de jongens mee naar buiten. "Mam is niet thuis" mompeld Tom. Bill knikt en lijd me naar binnen. hij laat me alles zien. De logeer kamer is al opgemaakt voor me. Ik hang mijn kleding in de kast, en zet mijn make-up in mijn eige badkamer. Ik doe een trainginsbroek en een wijd t-shirt aan, mijn haar in een hoge staart en een haarband in. Ik ga naar beneden en ga bij Tom en Bill op de bank zitten. "Georg en Gustav komen morgen langs" zegt Bill die net de telefoon neerlegt. Ik kijk de jongens vaag aan. "Cola?" vraagt Bill ik knik. Hij haalt cola en geeft die aan mij. "Ik ga slapen" en weg is Tom. "Ik ga zo ook" zeg ik geeuwend. Bill knikt. "Ik ben echt blij dat je mee bent gegaan" zegt hij zachtjes. Ik glimlach gespanen. "ik ga slapen". Ik geef hem een kusje op zijn wang en loop naar de logeerkamer. Ik val snel in slaap. De volgende ochtend word ik wakker van de geur van Bacon en Ei. Ik loop naar beneden, en meteen door naar de keuken. Daar staat een blonde vrouw te koken. Ze kijkt om als k binnen kom. "Jij bent zeker Dajly" zegt ze vriendelijk. Ik knik. Ze geeft me een kop thee en ik ga aan de tafel zitten. "ik ben niet gewend om iemand zo vroeg op te zien, Tom en Bill slapen tot ik ze wakker maak" lacht e vrouw. "Ow ik ben trouwens Simone, de moeder van Tom en Bill". Ik knik en neem nog een slok thee. "Ik ben meer een ochtend mens" lach ik. "Gelukkig iemand" zegt Ze. We horen gestommel op de trap. Even later verschijnt er een bos zwarte haar met uitgelopen make-up. Bill wrijft in zijn ogen. "eten" zegt ie moe. ik en Simone schieten in de lach. Bill en ik nemen een bord vol omeletten en bacon. Simone gaat stofzuigen. Als ik het op heb, ga ik simone helpen.


Reacties:


TeddyMurder
TeddyMurder zei op 15 dec 2008 - 12:28:
Kayra! Hij begon ze leuk, waarom maak je er zo'n standaard verhaal van Maar wel leuk heur ^^
xoxo Nikseltje