Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » Denied- Sonic Syndicate

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

14 dec 2008 - 20:08

221

2

174



Denied- Sonic Syndicate

beledigd keek ik hem aan waardoor hij luid begon te lachen.
ik duwde me af en sprong op hem om dan vervolgens een bakje mayonaise over zijn gezicht te smeren.
daar lagen we dan, op zijn bed, over elkaar aan het rollen om op elkaar zoveel mogelijk saus te kunnen smeren.
"IK GEEF ME OVER!"
gillend ging hij recht zitten en bekeek me van top tot teen om dan te beginnen lachen.
ik strekte mijn vinger naar hem uit en bewoog langs zijn kaak lijn die dan al zijn ketchup en mayonaise die op hem hing op mijn vinger kwam.
verleidelijk stak ik mijn vinger in mijn mond en zag hoe Georg zijn mond een stukje open hing.
ik zag hoe hij met zijn vinger de saus van me afhaalde maar toen hij zijn vinger wegtrok nam ik zijn pols vast en trok zijn hand naar me toe.
langzaam nam ik zijn vinger in mijn mond en likte al de saus eraf.
zijn wangen kleurden rood, zijn mond zakte open, en iets in zijn broek groeide. zacht ging ik op hem zitten met mijn benen open en plaatste mijn lippen op die van hem.
zijn tong baande zich in weg in mijn mond.
het was duidelijk...
ik voelde iets voor hem... ik voelde veel voor hem en aan de kreunen te horen die uit Tom zijn kamer kwamen was daar een koppel gevormd.



Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 14 dec 2008 - 21:11:
Yeah Koppel ^^


SuicideScars
SuicideScars zei op 14 dec 2008 - 20:13:
verdeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
loveyouuuu.<<3