Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 1

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

29 maart 2010 - 21:23

775

3

511



1

‘Yohw! Inge! Hurry!’ schreeuwde ik naar boven. ‘Ik kom al!’ schreeuwde ze naar beneden. Ze denderde de trap af met haar koffer. ‘Ff wachten, ik heb nog een tas.’ Zei ze terwijl ze de trap weer op stormde. Ik greep haar koffer en liep de deur uit. Ik smeet het in de kofferbak, waarvan de klep al openstond. ‘Ik ben er!’ zie Inge terwijl ze haar laatste tas in de kofferbak deed. ‘Eindelijk. Nu kunnen we eindelijk weg.’ Zei mijn moeder die zuchtend in de auto stapte. Mijn vader ging ook voorin zitten. Ik zat op de achterbank met mijn tweelingzus, Inge. Onze broer ging niet mee, die paste op de boerderij terwijl wij op vakantie gingen. Mijn zus en ik waren er behoorlijk blij om, hij was hartstikke aardig, maar hij wist gezellige momenten altijd drastisch te verprutsen, en bovendien, wou hij helemaal niet mee op vakantie. We begonnen te rijden. We hadden 9 uur rijden voor de boeg, en ik zag er behoorlijk tegenop. Dus ik pakte mijn mp3 en begon muziek te luisteren. Ik koos gelijk voor het nummer Starstruck, een van mijn favorieten. Ik bewoog mijn mond maar zong niet mee. Mijn zus deed haar koptelefoon op. Ik bestudeerde haar even. Ik vond ons nooit zoveel op elkaar lijken, maar andere mensen beweerden dat ze het verschil niet konden zien. Dat irriteerde mij altijd. Als je net iemand ontmoette waar je zus ook bij was, was dat het eerste waarover ze zouden beginnen. Ik werd er gek van. De zon scheen fel door het raam, ook al was het nog winter. Ik kreeg altijd snel hoofdpijn van de zon. Ik pakte mijn favoriete zonnebril. Ooit had ik de bril gekocht toen ik samen met een vriendin een imitatie deed van de Blues Brothers, en nu opeens, waren de brillen helemaal hip. Dus showde ik met plezier mijn hippe zonnebril aan de mensen die naast ons reden. Na twee uur rijden viel ik in slaap. Ik was niet van plan snel wakker te worden. Nu kon ik tenminste die lange vermoeiende reis overslaan en mijn ogen toe doen.

Ik schrok wakker van een irriterend gevoel op mijn linker bovenarm. Inge had mij net een stoot gegeven. ‘Wake up, dreamer!’ zei ze lachend. Ik gaf haar een klein stootje terug en stapte vervolgens de auto uit. Het enige wat ik zag was wit met bergen. Ik zag in de verte de skipiestes al klaar liggen. Ik lachte vooruitkijkend op het skiën. ‘Kom jongens, deze kant op.’ Zei mijn vader twijfelend, terwijl hij ene bordje bestudeerde. Ik rolde met mijn ogen, we zouden natuurlijk gegarandeerd verdwaald raken. Ik sleepte mijn koffer met me mee en volgde mijn vader, die voorop liep. ‘Hé heit! Dit is het al!’ zie mijn zus droog terwijl ze het volume van haar muziek omlaag draaide. ‘Echt?’ vroeg hij terwijl hij het huisje bestudeerde. Mijn moeder pakte de sleutel en draaide het slot open. Met open mond liep ik naar binnen. Ik nam mijn geklaag van de afgelopen jaren terug over het feit dat we bijna nooit op vakantie gingen. Het was een super luxe bergappartement. Het zag er echt super gezellig uit. Ik racete alle deuren bij langs, in de hoop de beste kamer het eerst te vinden. Maar mijn zus had dit wedstrijdje gewonnen. Ze had de tweede tweepersoonskamer gescoord. Ik zat op een klein kamertje met twee eenpersoonsbedden. Ik smeet mijn koffer op de rechter en ging op de andere zitten. Ik zuchtte even. Het was tijd voor mij om mij te installeren. Ik opende mijn koffer. Al mijn kleding ging op de plank in de kast die er stond. Ik haalde wat sierlampjes en wat posters uit mijn koffer. We verbeleven twee weken in Oostenrijk. Dat was best lang dus had ik allerlei leuke dingetjes mee genomen om mijn kamertje op te vrolijken. Ik drapeerde de sierlampjes aan het hoofdeinde van mijn bed. Ik deed de stekker in het stopcontact en het grote licht uit. Het zag er super gezellig uit. Ik pakte mijn stapeltje met posters en begon ze op te hangen. Ik koos twee posters uit het stapeltje en hing ze op. Eentje gemaakt door mijzelf met allerlei foto’s van mij en mijn oude klas in Parijs, en eentje van mijzelf. Op de tweede poster stond ik samen met mijn hond, Luca. Het was een foto van de vorige winter. Ik lachte naar de poster, ik zag er niet uit en Luca keek wel stoned. Ik lachte even. Ik keek op de klok. Half 2 ’s middags. Dan had ik nog tijd zat om even te gaan skiën. Ik glipte stiekem weg naar buiten.


Reacties:


Moonzzz
Moonzzz zei op 22 april 2010 - 20:25:
ben dol op sterling knight!!!


Demi zei op 17 april 2010 - 18:31:
STERLING <3


Marshmallow
Marshmallow zei op 6 april 2010 - 16:54:
Oeh, ziet er een leuk verhaal uit ..
Sterlinggg

x