Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 4

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

29 maart 2010 - 21:24

703

1

369



4

Na tien minuten rijden waren we in het centrum. Het was er minder koud dan als op de pieste. Hij stapte razendsnel uit en opende mijn deur. Jeetje, hij was galant. Ik stapte dankbaar lachend uit. Hij smeet de deur dicht en klikte de auto op slot. ‘Wij- gaan- shoppen.’ Zei hij grijzend. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Shoppen! Vrolijk liep ik met hem de eerste winkel in. Het was een soort tweedehands winkeltje. Ik bekeek het eerste kledingrek die ik zag. Er hing niet veel leuks tussen. ‘Hé, wat dacht je hier van?’ vroeg Sterling grijzend terwijl hij een knalroze blouseje voor hem hield. Ik begon te lachen. ‘Typisch jij.’ Zei ik lachend. Hij hing het blouseje weer terug. Ik haalde een blauw t-shirt uit het rek. ‘Kijk, dit is wel iets voor jou.’ Zei ik tevreden terwijl ik het shirt voor zijn neus hield. ‘Moet ik hen passen?’ vroeg hij lachend. Ik knikte. ‘Oké, maar dan pas jij deze.’ Zei hij grijzend terwijl hij een knalgele zomerjurk ophield. ‘Tjee, Het is winter hoor!’ lachte ik terwijl ik het uit zijn handen pakte en een kleedhokje in liep. Hij nam het kleedhokje ernaast. Binnen twee minuten was ik omgekleed, Sterling nog niet. ‘Kom op fashiondiva, bijna klaar?’ lachte ik. Hij kwam er onmiddellijk uit. Hij kwam naast me staan, we staarden allebei in de spiegel. ‘Weetje, ondanks dat het winter is, staat die jurk je geweldig.’ Complimenteerde hij mij. Ik werd rood van vreugde. ‘Jij ziet er ook nog niet zo slecht uit.’ Zei ik lachend. ‘Niet zo slecht? Ik ben onweerstaanbaar.’ Lachte hij gemeen. Ik lachte nep. Hij had wel gelijk. ‘Wacht ik weet iets leuks.’ Zie hij terwijl hij zijn mobieltje uit zijn zak pakte. ‘Foto?’ vroeg hij grijzend. We gingen samen op de foto in onze nieuwe outfits. Nadat we weer omgekleed waren rekende Sterling op aandringen mijn nieuwe kleding af. Stiekem drukte ik een tientje in zijn tas. Grijzend liep ik de winkel uit. Ik haatte de stilte. Ik hoorde een ringtone. Het was die van Sterling. Hij nam op. ‘Hé, ohw, oké.’ Zei hij kortaf. Hij keek niet blij. ‘Ik moet naar de club, ze willen soundchecks doen.’ Zei hij. Ik zag dat hij bang was voor mijn reactie. ‘Oké, ik snap het.’ Zei ik een beetje beteuterd. Hij probeerde een glimlach op te zetten. ‘Ik breng je wel naar huis.’ Zei hij terwijl we naar zijn auto liepen. ‘Hé, het spijt me echt dat ik opeens weg moet.’ Zei hij beteuterd. ‘Ik begrijp het wel, echt. Ik vind het alleen zo jammer dat ik niet naar het concert mag.’ Zei ik sip. We waren bijna terug. ‘Rechts.’ Zei ik toen ik enige twijfel in hem bespeurde. We stopten voor ons vakantiehuis. ‘Zal ik je anders nog bellen?’ vroeg hij zenuwachtig. ‘Ja is goed!’ zei ik vrolijk. We wisselden elkaars nummers uit. Ik horode de deur achter mij opengaan. Mijn moeder stond in de deuropening. Ik gaf Sterling een knuffel en ging toen naar binnen.

‘Nynke, wie was die jongen?’ vroeg mijn moeder achterdochtig. ‘Je zou het toch niet geloven.’ Zei ik lachend. ‘Verbaas me maar.’ Lachte mijn moeder. Ik pakte haar hand vast en sleurde haar naar mijn kamer. Van het overige stapeltje posters zocht ik die van Sterling eruit. Ik vouwde hem open en liet hem aan mijn moeder zien. ‘Hé, hoe kom je aan zo’n grote foto van hem?’ vroeg mijn moeder vreemd. ‘Omdat, hij een celebratie is.’ Gooide ik eruit. Mijn moeder haar mond viel open. ‘Mam, ik weet dat je het niet goed vind en zo, maar hij is echt heel aardig en-’ ik kreeg de kans niet om mijn zin af te maken. ‘Nynke, je toch wel hoe die mensen zijn, je kan erg in de problemen komen, je wordt de hele tijd achtervolgt door die cameramensen.’ Zei ze waarschuwend. ‘Mam, ik weet het, maar dit voelt goed echt waar. Vertrouw me nou maar.’ Zei ik. ‘Ik vertrouw je ook wel, maar ik waarschuw je alleen voor het geval dat.’ Zei ze terwijl ze bijdehand haar handen in de lucht hield. Mijn moeder verliet de kamer weer. Ik hing de poster aan mijn muur. Tevreden keek ik naar hem.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 6 april 2010 - 17:06:
‘Omdat, hij een celebratie is.’
-> Moet dit niet celebrity zijn?
Maar wel een leuk stuk

x