Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 5

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

29 maart 2010 - 21:25

434

3

337



5

Die avond zat ik beteuterd in mijn kamer. Ik baalde verschrikkelijk. Sterling was nu een concert aan het geven, en ik mocht niet heen. Ik bleef wakker liggen tot wel 12 uur ‘s nachts. Net toen ik bijna in slapa viel hoorde ik getik. Ik keek naar mijn raam. Om de tien seconden werd er een sneeuwbal op gegooid. Ik deed het raam open en ontweek op het nippertje ene sneeuwbal. Sterling stond onder mijn raam. Ik opende de balkondeuren en ging het balkon op. ‘Hé Ster? Wat doe jij hier zo laat.’ Vroeg ik verbaasd. ‘Nou, ik dacht, als jij niet naar mijn concert kan komen, dan kom ik wel naar jou.’ Zei hij lief. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Hij haalde zijn gitaar van zijn rug. ‘Ik kom eraan.’ Fluisterde ik snel. Ik trok snel een jas aan. Ik wou net de deur opendoen. ‘Wat ga je doen?’ klonk er achter mij. Ik beet even op mijn lip. Ik draaide me om naar mijn moeder. ‘Sterling staat buiten, met een gitaar.’ Spilde ik eruit. ‘Wat om 12 uur ’s nachts?’ vroeg ze verbaasd. ‘Ja, ik mocht niet naar zijn concert, dus komt hij naar mij, heeft hij gezegd.’ Zei ik glimlachend. Ik dacht even een glimlachje op mijn moeders gezicht te bespeuren. ‘Oké, maar blijf niet te lang buiten, het is er koud.’ Zei mijn moeder. Ik lachte blij en ging naar buiten. Sterling wachtte op mij met zijn gitaar in zijn handen. ‘Hé.’ Zie ik lachend. ‘Hé.’ Zei hij lachend. Hij staarde naar mijn pyjamabroek, mijn broek was licht paars met kleine Eskimo’s erop. Ik werd rood. ‘Leuke broek.’ Glimlachte hij. Ik lachte even. ‘Ben je hier nu helemaal heen gekomen, om 12 uur ’s nachts omdat ik niet naar je concert kon?’ vroeg ik hem. Hij knikte grijzend. ‘Ik bedoel, je moet mijn nieuwe nummer nog horen.’ Zei hij grijnzend. ‘Oké dan.’ Zei ik blij terwijl we besloten op de tuinstoelen te gaan zitten. Hij begon op zijn gitaar te spelen.







‘I, I can be everything you need
If you're the one for me
Like gravity, I'll be unstoppable

I, yeah I believe in destiny
I may be an ordinary guy
With heart and soul
But if you're the one for me
I'll be your hero

So incredible
Some kind of miracle
When it's meant to be
I'll become a hero-o
So I'll Wait, wait wait,
Wait for you
I'll be your hero

I, I can be everything you need
If you're the one for me
Like gravity, I'll be unstoppable

I, yeah I believe in destiny
I may be an ordinary guy
With heart and soul
But if you're the one for me
I'll be your hero’


Reacties:


Nadja
Nadja zei op 13 maart 2014 - 19:53:
ik vind het wel leuk enzoo... maar ik vind het wel wat te veel lijken op starstruck je kan zo het hele verhaal voorspellen


Moonzzz
Moonzzz zei op 23 april 2010 - 10:53:
Dit is echt een lief en schattig verhaal.

echt geweldig


Marshmallow
Marshmallow zei op 6 april 2010 - 17:07:
Haaaa, hoe lievig

x