Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Because I love you, [Jonas Brothers] » Chapter 8

Because I love you, [Jonas Brothers]

30 maart 2010 - 12:56

1128

0

301



Chapter 8

Nick’s Point of View



‘Joe, wakker worden. Het is tijd’. ‘Waarom?’ ‘Want wij hebben afgesproken met Kate’. Joe wordt gelijk wakker als is de naam Kate uitspreek. Hij rent gelijk naar de badkamer met een lach. Wat heeft hij? Altijd moet ik hem er uittrekken of koud water over hem heen gooien. Dit gaat wel makkelijk, iets te makkelijk? Ik kan maar 1 ding bedenken waarom hij dit doet. Hij is verliefd.
Misschien op Kate? Dat kan niet. We zijn broers. Hij zal mij toch dat nooit aandoen, of wel.
Misschien hebben ze gisteren gekust. Nee, toch? Als dat waar is wil ik hem nooit meer zien…
‘Nick, je hoeft niet bang te zijn dat ik je meisje in pik.’, zegt Joe met zijn lach. Kan hij gedachten lezen of zo. ‘Er is niks gebeurd. Ik kan wel snappen dat je verliefd op haar bent’. ‘Dus samengevat je bent niet verliefd’. ‘Wat denk jij! Ik ben nog niet eens over Jelle heen, maar 1 ding zeg ik wel. Je gaat vandaag haar uitvragen anders doe ik het.’ ‘M-Maar…’. Joe liet mijn zin niet afmaken. ‘Vandaag of nooit’. ‘Okee, maar hoe ik moet het zeggen?’ ‘Ga op je gevoel af’.
‘Ja, daar heb ik veel aan’. Joe begint te grinniken. Hij vind dit echt leuk. Hij weet dat ik daar altijd heel moeilijk over doe. Ik weet niet of ik het kan. ‘Waar gaan we eigenlijk naar toe?’,vraagt Joe ‘Naar Kate’s huis’…
We liepen naar benende naar de auto. Gelukkig was er niet veel paparazi. Alle paparazi is naar mijn ex, Kesha. Ze loopt weer dronken over de straat. Ik snap echt niet hoe ik haar leuk kon vinden.
Onze chaffeur stond al klaar. We stapten in. ‘Joe, je hebt echt een leuk vriendintje’. Hij liet een roddelblad zien. Ik rukte snel uit zijn handen op de voorkant stond Kate en Joe. Ze lachte en ze hadden een verliefde blik in hun ogen. Of word nu gewoon paranoïde..
Ik weet het gewoon niet. Maar toen hij zei dat Joe en Kate perfect zijn, was humeur helemaal verpest. Joe moest lachen en zei dat hij niet verliefd was. Hij gaf mijn een duw om mijn humeur beter te maken. Maar dat gaat echt niet lukken…
Ineens stopte de auto. We waren er. We stapten eruit. Onze monden vielen open. Haar huis. Het was zo groot. Niet meer normaal. Voor haar huis stonden 2 auto’s. De oprit was echt zo groot. Er waren een paar mensen aan het werk aan de tuin. Dit kan toch niet haar huis zijn. Van allemaal gaten in de vloer naar een villa. Dat is wel anders. Wat allemaal in 2,5 jaar kan veranderen. Je kan wel zien dat ze goed verdiend…
‘Kom binnen’, hoor ik Kate’s stem schreeuwen. Ze was druk aan het zwaaien. We liepen naar haar toe. Ze was echt heel mooi. Ze had een zomers jurkje aan. 1 gedachte vloog steeds door mijn hoofd heen. Waarom is ze niet van? Mijn Kate…

[i]
Kate’s Point of View



‘Wat heb je een groot huis’. Ik zag dat Nick naar me aan het staren was, maar ik reageerde er niet op. Gelukkig is hier geen paparazi anders sta ik weer op de voorkant. Hopelijk denkt hij niet dat we wat hebben. Ik hoef echt niks met Joe. Ik hoop dat hij dat ook weet.
‘Wat heb je een groot huis’. ‘Dankje’, ik moest blozen. Joe moest lachen: ‘Je boos echt altijd. Ik kan je beter blooskampioen noemen.’ ‘Uuuh’, stamel ik. ‘Joe, ophouden.’, zegt Nick met een bloze blik op Joe gericht. ‘Kom naar binnen’. Joe liep al naar snel binnen. Nick volgde hem, maar toen stopte hij en fluistert wat in mijn oor. ‘Je moet je geen zorgen maken. Ik vind het lief’. Ik merk dat Nick ook helemaal moest blozen toen hij dat zei. Hij loopt snel door. Mijn lichaam voelde weer helemaal gloeien. Een raar gevoel ging overal door mijn lichaam heen. Het was een gevoel dat je niet kan begrijpen. En als Nick een paar woorden spreekt, lijkt net of de wereld heel even stil staat…


Ik loop snel naar de kamer. Nick en Joe zitten al. We hadden echt gezellig. We gingen karaoke doen. Ik wou het eigenlijk niet doen. Zingen met Nick en Joe met hun ‘niet’ valse stem. Ze hadden we overgehaald. Nou ieder bedreigd. We zongen het nummer single ladies. Natuurlijk wist Joe het geweldig doen. Hij had al kunnen oefenen…
‘Ding Dong’. ‘De bel gaat. Ik ga wel even’. Ik loop naar de deur en vraag me af wie het kan zijn. Ik doe de open. Er word aangevallen door iemand. Nou aangevallen, ik hou erop dood knuffelen. Het is mijn bff, Analeigh. Ik heb haar echt een tijd niet meer gezien. Ze zei met een nep-boos gezicht: ‘Waarom heb je me niet de belt of gesmst. Ik dacht dat je dood was. Ik vond het al raar dat je na 5 min geen antwoord gaf, maar anderhalf dag. Dat is niet meer normaal. Ik heb gelijk vrij genomen en naar jouw huis toegegaan. En nu wil ik de reden horen waarom je me niet hebt gebelt! ’. ‘Nou, het is een lang verhaal’. ‘Is het jouw vriendje aan de deur?’, zegt Joe en kwam aangelopen. ‘Joe stoppen’, zegt Nick en kwam ook aangelopen. Ze gaf snel mij een blik toen ze Nick zag. Ze wist van mij en Nick. Ze probeerde altijd mijn over te halen om naar feestje te gaan waar Nick ook was. Ik weigerde het elke keer. ‘Kate, dus dat was de afleiding.’ , zegt ze en loopt naar de jongens toe. ‘Jongens jullie nemen te veel tijd in beslag. Ze moet ook nog tijd met mij hebben, want ze is mijn bff.’ ‘Nou, ze vind ons leuker’. ‘Echt? Ik snap dat ze met Nick omgaat, maar met jouw’. Voor dat Joe kon wat zeggen. Vroeg Nick of ze mee wilde doen met karaoke. Je zei opgewekt ja. Dat deed ze allemaal om zometeen Joe te verslaan. Die 2 zijn voor elaar geschapen. Ze zijn soms echt 2 idioten. Maarja, ze blijven mijn vrienden.
Het was echt gezellig, maar na een paar liedjes wou ik niet meer. Analeigh kon echt heel goed zingen. Dat wist ik al. Haar stem was echt zo zuiver en ze was lekker fanatiek. Ze ging met Joe gingen een duet zingen. Ik ben opgelucht dat ze elkaar niet afmaken in het echt.Nick kwam naast me zitten en moest lachen. ‘Je kan echt zingen.’ ‘Dat zeggen ze allemaal’ ‘’Die zin komt we bekend voor’, antwoordt Nick. Ik trek mijn schouders op. We keken een paar secondes aan en we hadden de slappe lach. ‘Maar Kate’, vraagt Nick. Ik knikte. ‘M-maar zullen we morgen iets samen doen, alleen’, vroeg Nick. Je kon echt zien dat hij zenuwachtig was. ’Uuh, gezellig...’ [/i]


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.