Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Eragon » I'm With You » <20> 'Oh, Jee! 3-1!'

I'm With You

30 maart 2010 - 16:53

931

0

529



<20> 'Oh, Jee! 3-1!'

Lilli's jurk: http://www.nexteve.com/images/D/F6206a.JPG Erin's jurk: http://www.nexteve.com/images/D/F6347a.jpg

Alle gasten stroomden binnen, Ajihad was er ook, en mevrouw jorin en ook Natascha wist haarzelf naar binnen te smokkelen. Iedereen ging klaar staan om Flavio te verassen. Ze kalmeerden eerst iedereen, zodat ze allemaal stil waren. Anders zou Flavio ze meteen horen. Lilli en Erin gingen klaarstaan op het podium met hun instrumenten. 'Ja, hier is het!' Hoorden ze iemand zeggen. 'Weet je het zeker?' Vroeg Flavio terwijl hij nog achter zich keek en de deur opendeed. 'Verrassing!' Schreeuwde iederen. Flavio schrok zich helemaal rot en begon toen breedgrijnzend te lachen. 'Gefeliciteerd' Zei Eragon terwijl hij naar Erin wees. Lilli keek Eragon even lachend aan. Erin lachtte even naar hem en Lilli begon toen op de gitaar te spelen. (http://www.youtube.com/watch?v=2kDzRL0O4lI)Bij de refreinen zong Lilli ook mee. Iedereen danste mee op de muziek en flavio vondt het geweldig. Toen het liedje afgelopen was gingen Erin en Lilli snel aan het werk achter de bar. Toen iedereen een biertje had kon ze even rusten. 'Moe?' vroeg een stem voor haar. Lilli keek op, het was Eragon. Ze knikte lachend. 'Je haar zit leuk hoor.' Zei Eragon met een rood hoofd. 'Dankje, Erin heeft mijn haar geknipt om die blauwe plek te verbergen.' zei ze lachend. 'Gaat het wel weer dan?' vroeg hij bezorgd. 'Oh ja hoor.' zei Lilli vrolijk. 'Zo te zien hebben Jack en Ajihad het wel naar hun zin!' Zei eragon lachend. Lilli zocht de zaal af naar haar oom. Daar stonden ze hoor! Met de armen over elkaars schouders een liedje te zingen. 'Volgens mij hebben ze al heel wat drank op.' Zei Lilli lachend. 'He, Eragon! Jou had ik hier niet verwacht!' Zei een stem achter hem. Het was Natascha, 'Kom, laten we dansen!' Zei ze vrolijk en trok hem mee aan zijn arm. Eragon trok zijn hand terug, 'Sorry, ik had net Lilli al gevraagd om te dansen!' Zei hij snel. 'Oh?' zei Lilli verbaasd. Terwijl Natascha boos naar haar keek zag ze Eragon een pijnzend gezicht trekken. 'Uhh.. Ja, das waar!' Zei ze snel. ze liep om de bar heen en liep met Eragon mee naar de dansvloer. 'Pfieuw! Dankjewel dat je me gered hebt van haar!' Zei Eragon opgelucht. 'Oh, ik vindt het niet erg om je te komen redden hoor!' zei ze vrolijk. Oh nee! Wat heb ik nou net gezegd? Dacht ze in haarzelf. 'Oh, ik vindt het ook niet erg.' Zei Eragon met een rood hoofd. 'Maar je moet me nog wel wat vaker redden als je me in wilt halen, want vanmiddag heb ik er nog een punt bij gewonnen!' zei hij vrolijk. 'Oh jee, 3-1!' zei Lilli lachend. Na een paar minuten dansen ging Eragon Flavio even opzoeken. Lilli stond wer achter de bar drinken in te schenken. haar mond viel open... het was maar goed dat Jack inmiddels buiten westen op de grond lag want Erin was met Flavio aan het zoenen! 'Is het leuk?' Vroeg Natascha die aan de bar kwam zitten. Lilli rolde met haar ogen en negeerde haar. 'Heb je niet naar me geluisterd dat je Eragon met rust moet laten? Hij valt niet op vogelverschrikkers!' Zei ze arogant. 'Waarom ben jij hier dan nog?' Vroeg Lilli lachend terug. 'Hoe durf je? Wacht maar! Aan het einde van de avond zal Eragon toegeven dat hij me leuk vind! En er is niets wat jij daaraan kunt doen!' Zei Natascha lachend. 'Try me!' Zei Lilli. ze was het helemaal zat met dat mens. Ze liep naar het podium en deed haar gitaar om. Iedereen keek haar aan. 'D- Deze is voor Eragon.' Stamelde ze. Ze ging op de kruk zitten en begon op haar gitaar te spelen. (http://www.youtube.com/watch?v=U5K-qD5rHBg) Iedereen keek stilletjes toe en keek hoe Lilli begon te zingen. Eragon lachte naar Lilli en luisterde aandachtig naar de tekst. Bij het refrein begonnen mensen langzaam te dansen. Erin liep richting het podium en begon bij het volgende refrein mee te zingen. Nu klonk het nog mooier. Ook zij pakte een gitaar en samen stonden ze mee te zingen. Toen het liedje afgelopen was klonk er een luid applaus. Erin trok Lilli mee achter de bar, de keuken in. 'O mijn god! wat een mooi liedje? Hoe kom je daaraan?' Vroeg Erin enthousiast. 'Ik heb hem vanmiddag geschreven.' zei Lilli lachend. Nu snapte ze het, het ging over Eragon. Erin keek voor zich uit, 'Oh jee, het ging over hem niet?' Vroeg ze nieuwsgierig. Lilli knikte en slikte haar keel. 'Maar O mijn god! Jij zoende met Flavio!' Schreeuwde Lilli uit. Beiden hadden ze een lachbui. Lilli ging via de buitendeur de buitenlucht in. Ze liep een kwartslag om de bar heen, ze keek om het hoekje en zag Eragon voor de bar staan. Blijkbaar wachtte hij op iemand. Natascha kwam aangelopen. 'Eragon, liefje! Daar ben je!' Zei ze vrolijk. Eragon draaide zich om, 'Asjeblieft, Natascha. Noem me geen liefje.' Zei hij geiriteerd. 'Oh, kom op! Ik weet dat je me leuk vindt!' Zei Natascha uitdagend. 'Nee, Natascha! Dat vindt ik niet!' Zei Eragon die een beetje boos begon te worden. Natascha keek boos om haar heen, 'En dat lelijke mens van een Lilli vindt je wel leuk?' Vroeg Natascha boos. 'Ze is niet lelijk!' Zei Eragon op een luide toon. 'Oh, echt wel. Dat weet jij ook wel.' Zei Natascha lachend. 'Ze is mooier dan jou!' zei Eragon boos. Natascha keek op naar Eragon, beledigd keek ze naar hem. 'En ik ga trouwens niet op uiterlijk af Natascha!' zei Eragon boos. Natascha keek boos en liep kwaad weg. Lilli keek toe en zag hoe Eragon achter bleef.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.