Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Memory Loss » The Cool Kids - 1

Memory Loss

30 maart 2010 - 17:09

197

1

120



The Cool Kids - 1

Het was nog vroeg. In de school hing een vreemde stilte. Ik wachtte in de hal voor het kantoor van mevrouw Powell.
Cool Boy leunde tegen de muur schuuntegenover mij. Ik gluurde naar hem vanonder mijn wimpers. Vandaag droeg hij opnieuw een blousje met veel verschillende kleuren, dat eruit zag alsof hij het uit zijn oma's kast had gejat. Toch stond het hem op een vreemde manier cool. Zijn gezicht zat verborgen onder een te grote pet.
'Stanney heeft zijn neus gebroken,' zei hij plotseling, en ik schrok van de heldere klank van zijn stem. Hij keek me even onderzoekend aan. Ik had het gevoel alsof ik gekeurd werd. 'Hoe heet je?'
'Michael.'
'Mike, yeah?'
Ik knikte maar.
'Australië, hé?'
Ik knikte weer.
'Cool,' zei de jongen. 'Kangaroes enzo?'
Ik keek hem even aan. De meeste mensen lachten me uit vanwege mijn vreemde accent, maar hij deed er normaal over, geïnteresseerd zelfs . 'Ja, heb ik wel eens gezien,' zei ik.
De jongen knikte goedkeurend, en ik voelde me alsof ik een kleine overwinning gehaald had.
'Tony Gonzalez?' klonk de stem van mevrouw Powell. Tony draaide met zijn ogen. 'Ik haat dat mens,' grinnikte hij toen hij langs me heen het kantoortje in liep.


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 30 maart 2010 - 17:19:
Ben best benieuwd naar volgende stuk ^^

Ga maar gauw verder :3