Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De Hongerspelen: When you can't live forever... » Karretjes tocht

De Hongerspelen: When you can't live forever...

8 april 2010 - 14:51

390

0

223



Karretjes tocht

Anne vind dat ze in Panem engels praten PUNT UIT discussie over zand erover!

Zenuwachtig stond ik in de witte ruimte. Mijn voorbereidingsteam, bestaande uit Lewis, een man met een groenige huid en snorharen had mijn haar gedaan, Gloria, een vrouw met goud haar tot op haar enkels en oranje ogen die mijn benen enzo had onthaard, en Rosanne, die gelukkig normaal was, had mijn make-up gedaan, waren weggegaan.
En nu stond ik hier dus. Ik sloeg de creme kleurige badjas strakker om me heen en wachtte zenuwachtig af.
Ineens sloeg de zware deur open, en een man van nog geen 20 stapte de kamer binnen.
'Jij moet Charyl zijn!'viel hij met de deur in huis. 'Ik ben William, de broer van Cinna! En ik moet mijn broer dit jaar gaan overtreffen! Dus, kom hierzo, dan gaan we kijken naar wat je aan moet. Lewis heeft je haar goed gedaan, en De make-up is ook goed. Oh, en, heeft Gloria je niet al te erg mishandeld?'informeerde hij. Ik schudde mijn hoofd.
'Dan 's t goed. Kom, dan gaan we even eten.'


"au Revoir!" Riep Wieve. "ehm... doei" Wieve, Flo en maeve lachte. "Nous ne parlons pas anglais" herhaalde flo voor de tien miljoenste keer. "en dat is?"weer lachte ze. "No-us ne par-lons pas ang-lais"zei maeve heel langzaam. "ik snap het nie" De deur vloog open en cinna verscheen. "bonjour! vous pouvez partir" Mijn mond viel open. "wat zeggen ze dan allemaal!" "ze zeggen dat ze geen engels kunnen" lachte cinna. "ooh, vandaar.." nu voelde ik me pas dom.
wieve, flo en maeve verdwenen.


Wiliam drukte op een knopje, en een hele lading eten kwam po de tafel terecht. Ik ben er nog steedsniet achter hoe.
'Oké,'William nam een slok van zijn thee. 'We moeten je er adembenemend uit laten zien.' Hij dacht even na. 'Ik weet al iets. Komop, eet je spul op, dna gaan we even naar de jurkenkast!' Hij sprong op, en ik volgde hem aarzelend. Toen ik achter hem stond, zag ik dat hij een paspop tevoorschijn had gehaald.
'mooi hé!' glunderde hij. Ik kon alleen maar staren en met mijn mond open staan.


Cinna drukte ergens op en eten verscheen op de tafel. Allebei ging we aan een kant van de tafel zitten, tegenover elkaar. 'william wil me dit jaar gaan overtreven, en jij gaat helpen dat dat niet lukt' Ik staarde hem vaag aan. 'william is mijn broer'lachte hij


http://www.youtube.com/watch?v=sHNW8Aa_UTACharyls Liedje'

http://www.fashionmix.nl/images/itemimage.php?id=1532&mode=list&h=142 <- Charyls Jurk

http://www.assepoesterfeestkleding.nl/foto/groot/1248-luxe_zwarte_avondjurk_met_decollete.jpgjurk star


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.