Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Verhuisd (TC) » 9. Pasta

Verhuisd (TC)

31 maart 2010 - 16:52

478

4

247



9. Pasta

ik heb weer hoofdstukken bijgeschreven :) heb nu voorraad t/m hoofdstuk 13 (nog steeds Anouk pov)

“Eet je mee, Anouk? We eten pasta, de favoriete maaltijd van de jongens.”¯
Hoewel ik een keer op internet heb gehoord wat de ingrediënten zijn van hun pasta, en ik het toen erg vies vond klinken, ruikt het wel erg lekker.
“Ja is goed. Dan ga ik even naar huis om mijn tas weg te brengen en mijn moeder in te lichten.”¯
“Oké, tot zo!”¯
“Tot straks.”¯
“Tot zo.”¯

“Mam, ik eet bij Bill en Tom. Is dat goed?”¯ roep ik meteen als ik binnen kom.
“Ja is goed hoor. Maar zeg eens, waarom mocht ik niks zeggen tegen Bill?”¯
“Ze weten niet dat ik een fan ben. Of dat er überhaupt iemand in Nederland hun naam kent.”¯
“Ze zullen er uiteindelijk toch wel achterkomen, hè?”¯
“Ik vertel het ze ooit nog wel.”¯
Ik leg mijn tas in mijn kamer. Ik haal meteen de posters van de muur. Jammer, maar voorlopig mogen ze dit nog niet weten. Ik berg ze op in een doos onder mijn bed.
“Ik ga weer, mam!”¯ ik geef haar een kus en ga weer naar de overkant.
Als ik binnen kom, wordt het eten net op tafel gezet.
“Hmmm, dat ruikt heerlijk.”¯
“Dank je, ik kan je het recept wel een keer geven.”¯ Zegt Simone.
“Dat zou ik erg lekker vinden. Hoe is het trouwens afgelopen met je autootje?”¯ vraag ik als het incident van vrijdag me ineens weer te binnen schiet.
Tom en Bill kijken mij en Simone vragend aan. “Auto? Wat is er met de auto gebeurd dan?”¯
“Oh ja, vergeten te vertellen. De verhuiswagen kon niet op tijd remmen door de gladheid en had mijn auto geramd. Ik heb hem zaterdagochtend alweer op kunnen halen.”¯

Tom pov
We gaan eten. Bill en ik zoals altijd meer porties dan je kan tellen, en zo te zien kan Anouk daar ook wat van. Ik kijk naar Bill. Hij eet zo snel dat zijn gezicht helemaal onder komt te zitten. Best schattig eigenlijk. Wacht, noemde ik hem nou wéér schattig? Hij is mijn broertje, mijn tweelingbroer, ik hoor hem niet schattig te vinden.
“Heb ik iets van je aan ofzo?”¯ Bill’s stem wekt me uit mijn gedachten.
Ik begin te blozen (waarom?) en weet me er uit te redden met de mededeling dat zijn gezicht onder de pasta zit.
“Echt? Waarom zeg je dat niet eerder?”¯ paniekerig rent Bill naar de spiegel in de badkamer. Als hij terug komt is zijn gezicht weer schoon.
“Je had me dat wel wat eerder kunnen vertellen.”¯ Zegt hij terwijl hij bloost.
“Waarom? Het is niet zo dat de hele wereld het heeft kunnen zien?”¯ reageer ik.
“Ja.. Maar… Anouk is er wel.”¯ Zijn hoofd wordt zo mogelijk nog roder. Anouk? Wat maakt dat nou uit? Hij zal toch niet-… Nee. Ik ken zijn smaak. Anouk is gewoon een vriendin.
“Ach Bill, waar maak je je druk om. Je bent niet erger dan mijn vader met dat morsen.”¯ Zegt Anouk met een knipoog. “Soms vraag ik me echt af waarom hij geen slabbetje omheeft.”¯


Reacties:


dreamerangel
dreamerangel zei op 14 april 2010 - 23:23:
slabbertjeeeee


Angiepink zei op 31 maart 2010 - 18:24:
Bill mag anouk niet leuk vinden het is een Tc :o dus Bill moet tom maar ff leuk gaan vind (a) en snel verder !?!


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 31 maart 2010 - 17:41:
Hahaha . Wat een knoeikontje ;D. Maar leuk leuk leuk. Het lijkt me alleen zóoo moeilijk om voor je te houden dat je fan bent. WOW. En Tom, Bill IS schattig, of het nu je tweelingbroer is of niet, hij is en blijft voor altijd schattig. .
Ghehe, I love this story.

Kusjess!


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 31 maart 2010 - 17:19:
Die laatste zin!!
*strijk*

haa, ik wil ook pastaa, ik heb honger

Snel verder!!