Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Een droom die werkelijkheid word. » Mee of Niet?

Een droom die werkelijkheid word.

31 maart 2010 - 19:31

420

3

177



Mee of Niet?

vervolg op het hoofdstuk ; De weigering.

Paige's POV.

5 paar ogen keken me aan. En ik keek omstebuurten naar iedereen terug.
"Ik meen het, zonder Iemke en Dieder doe ik niet mee!" Ik zei het kwetsend en boos tegelijk, wie denken wel niet wie ze zijn om onze band uitelkaar te halen. "Paige, je snapt wel dat dit een buitenkans is toch?" vroeg Wim geïrriteerd. Ik dacht na. Ik wil niet zonder Iemke en Dieder optreden, maar wat als het hun niks uitmaakt. Maar als we dus een soort van beroemd worden, wat dan? En wat als dit echt onze enigste kans is op succes? Ik werd gek van al mijn vragen, ik had er geen antwoord op. Ik wil Iemke en Dieder niet teleurstellen, of kwetsen door het hun te vragen. Maar als ik het niet doe dan missen we dé kans van ons leven. "Okee" ik sprak Okee uit alsof het 6 lettergrepen had. "Alleen, als echt iedereen het ermee eens is, niet gekwetst is en als we onze eigen liedjes mogen bepalen" Zei ik nadenkend. Bijna meteen kreeg ik spijt van wat ik had gezegt en beet op mijn lip, zo hard dat er een straaltje bloed over mijn kin liep. Niemand leek het te merken want ze waren opgewekt aan het praten. "Ik haal Iemke en Dieder erbij" zei Wim terwijl hij wegliep. Er kwam een stilte en ik keek naar de tafel. "Je lijkt niet blij met ons aanbod" Zei Biill. Ik was ondertussen er achtergekomen dat de jongen met het Zwarte haar Bill heete. Ik hefde mijn hoofd op, en ze keken me verschrikt aan, waarschijnlijk omdat mijn lip bloedde. "Ik wil niemand kwetsen, en ik heb misschien een beetje podiumvrees voor grote groepen die niet op ons zitten te wachten" De jongens knikte begrijpelijk. "Als alles doorgaat en jullie gaan mee op tour dan.." "mee op TOUR?" gilde ik door hem heen. " Dus als we willen gaan wij mee op tour? Maar hoe zit het dan met School en al die andere dingen?" vroeg ik verbaasd en blij tegelijk. "Dat regelen wij wel" Zei Tom geruststellend. Ik voelde voorzichtig aan mijn onderlip waarvan ik het gevoel had dat die ondertussen 3 keer zo dik was. Ik veegde het bloed af en liep naar het Standje om een zakdoekje te pakken. Toen ik terugliep zag ik dat Wim met Iemke en Dieder binnenkwamen. Wim legde het hele verhaal uit en Iemke zette grote ogen op, en Dieder keek onverschillig. " Dus jullie gaan mee op tour en wij moeten thuisblijven?" Vroeg Iemke ongelovig.


Reacties:


Lisaa
Lisaa zei op 31 maart 2010 - 20:18:
Meer?
xx


sadxangel
sadxangel zei op 31 maart 2010 - 20:07:
Meer
oh ik vindt het zo zielig
oh ja koeien zijn wel cool !!!

weither bitte

xXx


jorinloveth
jorinloveth zei op 31 maart 2010 - 19:36:
MEER
Ik wil echt weten wat ze gaan zeggen =D