Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » internaat??

I am lost frome me life!

30 sep 2008 - 21:44

516

0

198



internaat??

BRAND!!!! BRAND!!!! Ik zag iedereen schrikken.. en om zich heen kijken..en tegen elkaar praten.. ik toen nog een keer BRAND!! En toen rende iedereen als een gek weg.. alleen Tokio hotel en de bodyguards bleven staan.. en keken om zich heen.. na een paar minuten was de hele straat leeg.. en liep ik veder.. tot dat ik op me rug getikt werd.. ik keek op.. en zag Tokio hotel staan.. Tom: bedankt hea?? Voor wat??? Nou voor ons verlossen van ene horde fans!! Ik ooh dat.. dat is niet erg hoor.. en ik wouw doorlopen.. wacht!! Ik stopte weer en keek om.. wat is er?? Vroeg ik.. Tom: hoe kom je op het idee?? Ik*zucht* ik had hier niet zo heel vele zin in.. ik voelde me nog steeds klote.. nou gewoon iedereen schrikt als je brand roept.. en trouwens ik denk dat jullie door moeten lopen.. want ik heb zon idee dat jullie fans er niet zo heel lang intrappen.. en met die woorden draaide ik me om en liep ik weg… ik liep richting huis.. want het begon weer te regenen.. het mag dat zomer zijn.. regenen doet het wel veel.. ik stak de sleutel in de deur en liep naar binnen…



Zodra ik binnen was kwam me moeder op me afrennen en knuffelde me.. Moeder: ooh lieverd ik dacht dat je weg was.. jaja dat dacht je.. t ziet er ook egt uit alsof jullie me zochten.. ik maakte me los uit me moeders greep en liep naar binnen.. ik ging aan tafel zitten een pakte een broodje.. en waar denk jij wel niet te zijn heengeweest?? Vroeg me vader.. naar buiten.. midden in de nacht??? Denk je dat je gek bent ofzo er lopen daar gevaarlijke mensen buiten rond!! Nou niet gevaarlijker dan jullie antwoorde ik terug.. ik zag me vader rood worden… en nu moet jij is ff luisteren!!! Jij ondankbaar kreng!! Wij zorgen nou al je hele leven voor je en wast krijgen we terug??? Een grote bek!! Jah dat krijgen we terug.!! En dan maar lopen zeuren dat je niks mag.. we zijn alleen maar bezorgd om je!! Ondankbaar kreng!! En nu naar boven.. nee antwoorde ik heel rustig.. wat!! Nu ontplofte me vader.. hij pakte me ruw beet en sleepte me naar boven… en nu ga je is luisteren!! Jij gaat de hele week het huis niet uit!! Alleen maar voor school!!! En veder blijf je op je kamer heb je het begrepen?? En ik wil nu geen woord meer van je horen!!! Maar?? Niks te maren!! Ik wouw dat je wat meer respect had en wat meer als Tessa was!! Met die woorden gooide hij mij op bed haalde me sleutel uit de deur en stak m aan de andere kant erin en sloot me op! Het laatste wat ik nog van hem hoorde was: en als je je nu niet gaat gedragen.. ga je naar een internaat!!



Ik kon het niet geloven.. had Ashley dan gelijk?? Dat kon toch niet.. met die gedachte liet ik me huilen op me bed vallen.. en ff later viel ik in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.