Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Cinema Bizarre - The search of his death » /11/ H

Cinema Bizarre - The search of his death

1 april 2010 - 17:19

1234

0

295



/11/ H

[b]Voorafgaand:[/b] Yu haalde wat haren voor Shin ogen weg en keek hem verliefd aan, hopend dat Shin hem niet doorhad. Dit alles veranderd niks, hij blijft wat voor Shin voelen. Dat veranderd niet zomaar. Er moet iemand anders heel erg speciaals op zijn pad komen om Shin te kunnen vergeten. Zo iemand als...

Menu:
HomeQuizzenNieuwste QuizzenPopulairste QuizzenPopulair VandaagBeste QuizzenWillekeurige QuizAlle QuizzenTagsStoriesNieuwste StoriesWillekeurige StoryAlle StoriesPollsWillekeurige PollAlle PollsConvertersSerie converterQuiz converterZelf OntwerpenMijn QuizzenMijn StoriesMijn PollsMijn TemplatesForumActieve TopicsShoutboxOverigeHelpLinksCrewZoekenContactTopledenLedenlijstVandaag JarigStatistiekenNieuwe BlogsNieuwe LedenNieuwste Foto'sVrienden Uitnodigen!Laatste Uitslag:
love meter

als je je best doet gaat het lukken
On-line Vrienden:
SilentTears
Tillylicious
xKIROxLOVERx
Devilinside
NeilLikeNeil
Denk je dat Quizlet.nl beter kan?
[Zeg het dan!] .
Online TV verslaafd?
[Xang.nl] .
.home > stories > cinema bizarre - the search of his death > /11/ h.
/11/ H
[favoriet] [abo] [bladwijzer] [in the spotlight] ..
Geschreven door:.BleedinStar.
.
.
Onderdeel van:.Cinema Bizarre - The search of his death.
.
.
Aantal woorden:.1052.
.
.
Aantal x gelezen:.12 (waarvan 0 keer vandaag).
.
.
Hoofdstukken:. /1/ K /2/ I /3/ N /4/ A /5/ P /6/ E /7/ D /8/ L /9/ T /10/ E /11/ H /12/ A /13/ V /14/ D /15/ P /16/ A /17/ D /18/ E /19/ I /20/ E /21/ A /22/ D
..
.
.



Voorafgaand:
Yu haalde wat haren voor Shin ogen weg en keek hem verliefd aan, hopend dat Shin hem niet doorhad. Dit alles veranderd niks, hij blijft wat voor Shin voelen. Dat veranderd niet zomaar. Er moet iemand anders heel erg speciaals op zijn pad komen om Shin te kunnen vergeten. Zo iemand als...

@Thingies: haha, vind je? x'D we'll see ;p
@iedereen: thnx voor de reacties <3.
.


Zo iemand als Skye.



6 maart 2010, 9:13

Goedemorgen dagboek,
Ik weet het, ik ben vandaag lekker vroeg, omdat ik gisteravond niet heb kunnen schrijven. Sorry daarvoor. Nog steeds blijf ik het raar vinden om hierin te schrijven, want je antwoord niet. Maar het lijkt toch alsof je me elke keer weer begrijpt. Kijken of je dit ook begrijpt wat ik je nu ga vertellen dan.
Ik had al verteld Maisy me mee zou nemen naar één of andere club. Gewoon een meidenavond uit. Ons tweeën en niemand anders. Dat was dus gisteren. Ik had eigenlijk helemaal geen zin erin, omdat ik dacht dat ze meer zou proberen te gaan koppelen of zo.. -.-". En daar had ik geen zin in.. Ik ben niet ready voor een nieuw vriendje. Ik ben gewoon bang dat diegene me dan weer pijn gaat doen, net als alle andere hebben gedaan. Snap jij dat nou dagboek, dat mensen dat doen? Ze hebben er gewoon lol in je pijn te doen.. Ik snap dat echt niet..
Nou, heel die avond, afgelopen avond/nacht dus, hebben we gewoon met z'n tweeën gedanst. Maisy zei soms wel iets over de jongens die in de club waren, dat ze sexy waren. Bleek er 1 daarvan gewoon een vriendje te hebben, komisch! Naja, zelf vond ik hem eigenlijk ook niet leuk of zo. Had wel leukere jongens gezien. Hij was ook niet lelijk of zo hoor, nee, hij was wel schattig! Hij had wit/blond haar. En weet je, oh nee, dat vertel ik je zo wel. Dat hoort zo'n beetje aan het einde. Maar uh. Waar was ik? Oh ja, ik weet het weer. Verder danste we dus gewoon met z'n tweeën. Soms begrijp ik Maisy niet. Hoe vaak ik dan ook zeg dat ik niet wil dansen met een jongen, of een jongen wil ontmoeten pushed ze me toch die jongen te ontmoeten. Ze krijgt het echt altijd voor elkaar, niet normaal! Wat ben ik blij dat ik nog bij m'n ouders woon, ben immers ook pas 16, dus wat wil je? Maisy zei, dat als we oud genoeg waren en zouden gaan studeren, dat we dan gezellig samen een kamer nemen. Hmm, daar moet ik denk ik nog even over nadenken... Hele dagen, alleen maar met Maisy in een kamer? Ik weet niet of ik dat wel zou overleven... Maar Maisy was wel degene met het idee over; neem een dagboek. Dus toch ben ik wel blij met d'r. Ze is immers dan ook m'n enige (echte) vriendin. Ik hou van d'r. Maar laat ik maar weer verder gaan met waar ik was gebleven *kuch*. Die jongen die ik dus had gezien hè, ik zag hem meer als; out of the leage. Hij leek me té anders, maar misschien heb ik het gewoon verkeerd hoor. Kan best. Maar hij leek me zo'n bad guy. De kleding die hij droeg etc. Maar toch. Hij zat daar maar aan de bar en deed niks. Of hoort dat soms bij bad guys? Ik zal het nooit weten, want zo'n bad guy was hij dus niet. En nee, Maisy is niet naar hem toe gegaan, en nee, ik ook niet. Maar hij naar mij! Ik schrok me dood en was bang, ik wist niet wat ik moest doen! Ja, ik vond hem wel knap maar wat dan? Dat vind ik wel van meer jongens. En zo makkelijk praat ik niet meer met mensen, zeker niet met jongens. Niet na wat m'n ex-en met me hebben aangedaan. Me aangerandt. Me lelijk noemde. Nee.. En hij vroeg me nog ten dans ook. Hij had gezien dat ik soms naar hem keek of niet? Z'n glas leek hem meer te interesseren. Net als z'n vriend, die ene blonde die dus al een vriendje had. Ik wist niet wat ik tegen hem moest zeggen! Z'n vraag liet me schrikken en maakte me verdrietig. Omdat ik nooit had gedacht dat zo iemand als hij mij ten dans zou vragen. Ik zei flauwtjes hey terug toen hij hey zei. Met een kleine glimlach. Ik moest moeite doen om die op m'n gezicht te krijgen. En Maisy me maar weer pushen, dat dit misschien m'n enige kans zou zijn. Wat nou enige kans? Er lopen nog veel meer van dat soort jongens buiten, ergens op aarde. Maar geen jongen als Yu nee.. En Maisy had wel gelijk toen ze tegen hem zei dat ik verlegen was, want dat is ook echt waar. Ik piepte maar toen Maisy me net geduwd had. Ik durfde het helemaal niet, opeens alleen met een jongen ergens te gaan dansen. Maar op zich was ik toch wel weer blij. Hij pushte me niet, hij vroeg niet dingen van me die ik ook écht niet wou doen. Hij was voorzichtig met me. En ondanks dat hij voorzichtig en zo was, moest ik weer zo nodig zijn arm wegslaan -.-" Ik haatte mezelf echt. Maar ik kon er gewoon niks aan doen. Ik dacht terug, terug aan de verschrikkelijkste tijd in mijn leven. En nu heeft Maisy dus z'n telefoonnumer!! Wedden dat zij er gewoon met hem vandoor gaat of zo! Naja. Hij ging toen maar naar huis... En vlak daarna zijn Maisy en ik ook naar huis gegaan. Ik hoop dat ik hem ooit weer terug zie. Ik hoop heel snel.

xx, Skye


Skye wist niet dat, dat ook echt zo zou zijn. Dat ze hem snel weer terug zou zien. Ze zat nu nog gewoon onschuldig op haar kleine slaapkamer een beetje muziek te luisteren en te schrijven. Huiswerk had ze dit weekend niet, omdat er maandag en dinsdag rapportvergaderingen zouden zijn, en dus zou ze al na het vierde uitzijn. Skye wist niet dat Maisy zo voor de deur zou staan en d'r mee zou nemen naar Yu. Ze dacht dat Maisy nu zelf achter Yu aanzat, omdat ze zijn mobiele nummer had gevraagd. Ze dacht dat ze d'r kans had gemist om hem beter te leren kennen. Om misschien nog een andere vriend erbij te krijgen. Ze had verdriet om iets wat ze niets een had gehad. Verdriet om iets wat nooit van haar is geweest.
Maar misschien komt daar verandering in. Je kan je eigen leven niet zelf gaan bepalen. Sommige dingen komen op je pad, sommige dingen niet. Zo is het leven. Unpredictable.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.