Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Cinema Bizarre - The search of his death » /15/ P

Cinema Bizarre - The search of his death

1 april 2010 - 17:21

1233

0

199



/15/ P

[b]Voorafgaand:[/b] "Wil je zeggen dat. Dat. Yu mijn" Maisy knikte blij en Skye's mond viel even open maar ze deed 'm snel alweer dicht. "Maar ik dacht dat" "Je dacht wat?" "Nee, laat maar. Maar ik snap het niet. Waarom. Ik" "Ik wil je weer eens blij zien meis" zei Maisy en haalde Skye's haar door de war.

Menu:
HomeQuizzenNieuwste QuizzenPopulairste QuizzenPopulair VandaagBeste QuizzenWillekeurige QuizAlle QuizzenTagsStoriesNieuwste StoriesWillekeurige StoryAlle StoriesPollsWillekeurige PollAlle PollsConvertersSerie converterQuiz converterZelf OntwerpenMijn QuizzenMijn StoriesMijn PollsMijn TemplatesForumActieve TopicsShoutboxOverigeHelpLinksCrewZoekenContactTopledenLedenlijstVandaag JarigStatistiekenNieuwe BlogsNieuwe LedenNieuwste Foto'sVrienden Uitnodigen!Laatst Gelezen:
The challenge is to be yourself in a world that´s try to make you like everyone else [TH]

37. My shoes for tonight
On-line Vrienden:
Devilinside
NeilLikeNeil
Tillylicious
xKIROxLOVERx
Denk je dat Quizlet.nl beter kan?
[Zeg het dan!] .
Online TV verslaafd?
[Xang.nl] .
.home > stories > cinema bizarre - the search of his death > /15/ p.
/15/ P
[favoriet] [abo] [bladwijzer] [in the spotlight] ..
Geschreven door:.BleedinStar.
.
.
Onderdeel van:.Cinema Bizarre - The search of his death.
.
.
Aantal woorden:.1052.
.
.
Aantal x gelezen:.10 (waarvan 1 keer vandaag).
.
.
Hoofdstukken:. /1/ K /2/ I /3/ N /4/ A /5/ P /6/ E /7/ D /8/ L /9/ T /10/ E /11/ H /12/ A /13/ V /14/ D /15/ P /16/ A /17/ D /18/ E /19/ I /20/ E /21/ A /22/ D
..
.
.



Voorafgaand:
"Wil je zeggen dat. Dat. Yu mijn" Maisy knikte blij en Skye's mond viel even open maar ze deed 'm snel alweer dicht. "Maar ik dacht dat"
"Je dacht wat?"
"Nee, laat maar. Maar ik snap het niet. Waarom. Ik"
"Ik wil je weer eens blij zien meis" zei Maisy en haalde Skye's haar door de war.

PS. IK BEN JARIG!!!!!! WIIII .
.


"Ik ben blij" Maisy keek Skye verveeld aan en liet d'r armen naas haar lichaam hangen. Skye wist ook dat ze niet echt de waarheid vertelde, maar ze wou de waarheid niet vertellen tegenover Yu. Zometeen zou Yu haar een zielepoot vinden! Nee, dat wou ze niet.
"Nee Skye, dat ben je niet, en dat weet je best. Of je moet opeens sinds uhm, net één seconde geleden? Je opeens beter zijn gaan voelen sinds je weet wel" Skye gezicht vertrok en ze keek Maisy boos en een soort verdrietig aan. "Het is de waarheid" zei Maisy en haalde haar schouders op.
"Maar deze waarheid was tussen ons" siste Skye en Maisy's gezicht vertrok nu ook.
"Shit. Dat was ik uhm. Even vergeten" Maisy begon te blozen en Skye zuchtte diep.
"Ja, dat blijkt"
"Sorry?" Skye haalde haar schouders op en sloeg d'r armen over elkaar heen.
"Hey, jullie hoeven toch geen ruzie te maken over de waarheid? Ik heb geen idee waar jullie het over hebben, dus het is nog gewoon tussen jullie tweeën" Skye keek Yu hoopvol aan.
"Echt?" Yu knikte en Skye zuchtte van opluchting. "Sorry Mais. Ik. Ik wil gewoon niet dat het zo te water komt. Als ik het iemand vertel wil ik het sowieso zelf doen en. Op mijn eigen tijd. Wanneer ik er klaar voor ben" Maisy sloeg haar armen om Skye heen en trok haar stevig tegen zich aan.
"Ik vergeef het je hoor. Ik vergeef jou altijd!" Skye lachtte even en Maisy liet haar weer los. "Nou, ga naar binnen" Lachtte Maisy en duwde Skye naar Yu toe. "Kan je het van gisteren goedmaken of zo" fluisterde Maisy in haar oor. Skye keek even om en zag Maisy wiebelen met haar wenkbrauwen. "Oh, en hij is niet zoals anderen. Hij is aardig" fluisterde ze nog snel en keek Yu blij aan. Yu keek verbaasd terug naar Maisy.
"Maisy!" zei Skye en schoot in de lach. "Jij denkt ook gelijk aan dat soort dingen hè? Ik ben echt niet zoals jou" Maisy rolde met haar ogen en lachtte.
"Have fun" zei ze en stopte haar handen in d'r broekzakken.
"Dankje?" Skye schudde lachend haar hoofd en richtte zich weer op Yu die haar lachend aankeek.
"Kom binnen" zei Yu met schorre stem en stapte wat opzij. Nog een beetje twijfelend stapte Skye het huis binnen en keek even rond. Skye wist niet of ze Maisy wel kon geloven. Maisy kende Yu ook amper. Hoe kon ze dan weten dat Yu niet was zoals alle andere? "Jas?" Skye keek Yu even aan en deed toen haar jas uit en gaf hem aan Yu. Yu hing haar jas op aan de kapstop. "Uhm. Ga zitten! Wil je wat drinken?"
"Uhm. Is goed, cola?" Yu knikt en liep naar de keuken toe terwijl Skye op de bank ging zetten en keek nog even rond. Het was naar haar style ingericht. We hebben dezelfde smaak. dacht Skye. Yu pakte twee glazen uit de kast en vulde die allebei met cola. Daarna liep hij weer terug naar de woonkamer, zette de glazen op tafel en ging naast Skye op de bank zitten. "Dank je"
"Geen dank" Yu keek met grote ogen voor zich uit en zuchtte even. Skye en Yu moesten meer over elkaar te weten komen om ergens over te kunnen gaan praten. Beiden wisten ze namelijk niet waarover. "Dus.. Vertel eens wat over jezelf" zei Yu na een lange tijd stilte en draaide zich zo om dat hij Skye zag. Skye glimlachte even en streek door haar zwarte haren heen.
"Uhm. Ik hoop dat het niet erg is dat ik niet alles over mezelf ga vertellen, want sommige dingen zijn echt nogal privé" Ze pakte haar glas van tafel af.
"Tuurlijk niet. Vertel maar wat jij wilt vertellen"
"Oké. Nou uhm. Ik ben dus Skye haha. Ben 16 jaar" Yu keek haar even met grote ogen aan en knikte toen. Hij had niet verwacht dat ze pas zestien zou zijn "Ik uh... Ik speel gitaar, zing en schrijf. Mijn lievelingskleuren zijn zwart, rood, wit en groen. Mijn kamer is te klein voor me. Er hangen misschien iets van honderd posters in van allerlei bandjes en zo. Ik heb geen zus of broer of zo. Heb maar één vriendin, Maisy en we delen alles met elkaar. Ze heeft me door mijn moeilijke tijden heen geholpen. Ze helpt me nog steeds ermee. Want het is niet echt makkelijk om te vergeten en te vergeven. En.." Skye glimlachte even en haalde haar schouders op "Verder is er niet echt iets wat je over mij hoeft te weten. Ik ben niet echt zo belangrijk en speciaal. Ben nogal verlegen" Yu glimlachte even.
"Valt best mee"
"Nou, dan heb je me nog niet op andere dagen gezien" Skye schudde lachend haar hoofd en dronk wat.
"En van welke bandjes allemaal, die posters?"
"Oh ja, mijn bandjes. Die ben ik gewoon vergeten op te noemen" SKye sloeg zichzelf tegen de hoofd "Nou uhm. De posters die ik heb hangen zijn van; Tokio Hotel, Disturbed, 30 Seconds To Mars, Silverstein, An Cafe, D'epairs Ray, Silverstein, Aiden, Black Veil Brides en Lostprophets. Dat zijn ook mijn top favoriete bandjes" zei ze en bloosde eventjes. Ze had verwacht dat Yu die bandjes niet leuk zou vinden.
"Cool, dat zijn ook mijn favo bandjes, met nog wat bandjes erbij. Ken je ook Cinema Bizarre?"
"Ik heb er wel van gehoord. Maar ik heb het eigenlijk nog nooit geluisterd of zo"
"Moet je eens doen" zei Yu blij en Skye keek hem verbaasd aan.
"Zijn ze zo goed dan?"
"Dat moet je zelf beslissen" Skye rolde even met haar ogen en zette d'r lege glas weer op tafel. En nu Yu wat meer over Skye te weten was gekomen, wist hij ook waar hij met haar over konden praten. Ook al was het over zijn eigen band. Het is toch iets. "Kom eens mee" Yu stond op met zijn glas in z'n handen en liep naar de eettafel, waar z'n laptop op stond. Skye achtervolgde hem en ging op de stoel naast hem zitten. "Je hebt ze ook nog nooit gezien?" Yu zette z'n glas neer en keek Skye even aan die nee schudde. Hij logde in en trok Skye's stoel wat meer naar hem toe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.