Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my life TH,CB » my life TH,CB 13

my life TH,CB

1 april 2010 - 17:41

325

2

170



my life TH,CB 13

weer een deeltje xxx Debby

*tijdsprongetje 2 weken later*
Lola pov.

het is nu 2 weken later en de jongens moesten ineens op tour heel raar maarja Strify en ik hebben nu ook al 2 weken hijs echt zo lief echt alles aan hem is perfect zijn ogen zijn stem zijn alles is gewoon perfect ik weet gewoon niet hoe ik het moet uitleggen hij is gewoon geweldig.
maar ik ga nu ff de jongens uitzwaaien en Strify nog ff uitgebrijt zoenen want nu kan het nog en dan moet ik hem 3 maanden missen echt vreselijk ze hebben nog geprobeert om de manager over te halen of ik toch mee mocht maar dat mocht niet van hem dat zou Strife alleen maar teveel afleiden.
ik loop de trap af naar beneden en zie ineens mijn koffer beneden in de hal staan.
,,zeg jongens wat doet mijn koffer in de gang"vraag ik toch wel wat verbaasd.
,,VERASSING je mag met ons mee op tour"zegt Strify hyper en zoent me op mijn mond.
,,wat echt geweldig maar waarom nu ineens wel"vraag ik.
,,je mocht al die tijd al mee maar we wouden je verassen"zegt Bill.
,,ow ok wat zijn jullie weer lief zeg"zeg ik sarcastisch.
,,haha ok we houden nog steeds van je hoor"zeggen alle jongens in koor.

ok we zijn nu dus al 3 weken op tour Strify en ik hebben dus al 1 maand en 1 week verkering.
we gaan vanaaf naar een club hier in Belgie waar we nu zitten wel leuk heb wel weer eens zin om uit mijn dak te gaan.
,,schat heb je er een beetje zin in vanaaf"vraagt Strify.
,,ja echt wel zeker met jou"zeg ik.
,,ja ik ook met jou"zeg ik en geef hem een zoen na een paar minuten voel ik ook Strify's tong en ik open gewillig mijn mond zo staan we nog een tijdje te tongen in onze kamer totdat er wordt geklopt door Georg dat we gaan eten.
na het eten gaanw we ons allemaal klaar maken en gaan naar de club.

bitte comments bitte

xxxx Debby


Reacties:


shania13
shania13 zei op 22 nov 2012 - 23:07:
Echt een leuk verhaal mag ik een melding als je verder bent??

Xxx


bijouken
bijouken zei op 1 april 2010 - 18:40:
het is een leuk bedacht verhaal
maar probeer niet te veel afkortingen te gebruiken
gewoon een klein tipje

x
kitty