Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Emilie Autumn » I love you,JaneDoe.. » [4]

I love you,JaneDoe..

1 april 2010 - 18:41

805

0

347



[4]

Blub (:

Ik kijk naar mijn gsm voor te weten hoe laat het is en zucht."Geweldig,ik ga te laat zijn"Mompel ik tegen mezelf.Als ik aan het station ben zucht ik opgelucht dat ik nog optijd ben.Ik stap de trein op en ga aan het raam zitten.Ik pak mijn gsm uit mijn broekzak en lees het berichtje van Alex dat ik net heb gekregen.'HoiHooi,hoe was het concert?Als het al gedaan is..Maar ok,moet ik je komen afhalen bij het station of niet?En ik moest van Koen vragen of zijn camera nog leefde'Staat er in de sms.'Helloow,ja nou,het concert was geweldig en ja het is nu al gedaan D: , en zeg maar tegen Koen dat zijn camera nog heel is,tot nu dan..En ja kom me maar aan het station halen,of ik bevries dood'Typ ik en verstuur die sms dan naar Alex.Ik pak de camera en bekijk de foto's die ik heb genomen tijdens het concert.Ik zucht en steek de camera terug weg terwijl ik naar buiten kijk,niet dat ik iets kan zien,maar ok.Ik sms nog wat met Alex en neem dan de camera die Kayleigh heeft gebruikt en bekijk de foto's die ze heeft genomen op het concert.Ik begin te glimlachen wanneer ik zie dat ze ook een paar foto's van haarzelf heeft genomen.Ik steek de camera terug weg en stuur een sms naar Alex dat ik bijna aan het station ben.Ik sta recht en wacht tot de trein stopt.Ik stap uit de trein en zucht wanneer ik Alex nergens zie.Ik pak mijn gsm en klik op 'Bericht Maken'.'Waarom ben je er nog niet?'Typ ik en verzend het dan waarop ik niet veel later een berichtje terug krijg.'Ik ben onderweg,de auto wou niet starten,maar ik ben er over 5 minuten'Lees ik.Ik zucht en ga op een bankje zitten aan een telefoonhokje.Niet veel later komt Alex aan met de auto en stap ik in."En was het leuk op het concert?"Vraagt Alex."Superleuk,maar dat leg ik morgen wel uit,ik ben nu te moe"Antwoord ik en leg mijn hoofd tegen het raam.Als we bij ons thuis zijn stap ik uit de auto en wacht tot Alex komt die de deur opendoet,hij heeft teminste een sleutel omdat m'n moeder hem wel vertrouwd en mij niet.Als Alex de deur open duwd ga ik naar binnen en ga naar mijn kamer waar ik me omkleed en mijn laptop nog opstart.Ik voeg Kayleigh toe op msn en tot mijn verbazing is Kayleigh online.


Het Chatgesprek
-------------------------------
MaraMattox zegt:
Hye (:

Kayleigh -Get Crunk- zegt:
Hii ^-^

MaraMattox zegt:
Alles goed? (:

Kayleigh -Get Crunk- zegt:
Joaa supper,en met jou?geen kou gehad? ö

MaraMattox zegt:
Dat valt mee,nu hopen dat ik niet ziek wordt,anders ben ik zwaar gekloot :'D

Kayleigh -Get Crunk- zegt:
Hoezo?

MaraMattox zegt:
ik moet morgen naar een vriendin,en ik zie haar bijna nooit,en ze kon alleen morgen vrij nemen dusja..

Kayleigh -Get Crunk- zegt:
Ahw,ja dat zou dan sucken.
Maar ik ga maffen,ik ben moe :l

MaraMattox:
Ohw,ok Slaapwel (: xx

Kayleigh -Get Crunk- zegt:
Dankje ^-^ Jij ook xxx

Kayleigh -Get Crunk- heeft zich afgemeld en ontvangt mogelijk u berichten niet meer.
--------------------
Ik zucht en zet de foto's van het concert enzo op de laptop en sluit hem dan af."Dit was de geweldigste dag in mijn leven..Emilie en de crumpets ontmoet en vriende erbij gekregen.."Zeg ik tegen mezelf en ga m'n kamer uit en struikel over een verhoogje wanneer ik bij de keuken aankom."Verdomme stomme keuken"Mompel ik en sta recht.Ik ga naar de koelkast en trek die open en pak wat koekjes en een fles ice tea en ga dan naar m'n kamer waar ik de koekjes op eet en daarna ga ik slapen.
Als ik de volgende ochtend wakker wordt omdat de wekker afloopt ga ik op de rand vna mijn bed zitten en zucht."Niets erger dan opstaan om tien uur als je maar pas om vier uur bent gaan slapen"Mompel ik tegen mezelf en sta recht.Ik pak de fles ice tea die op m'n bureau staat en drink ervan.Ik zet mijn CD van Enter Shikari op en trek mijn kledingkast open.Ik pak een t-shirt van 'Paint The Stars',een witte skinny jeans en een vest van Babycakes.Ik ga met mijn kleren naar de badkamer en leg die op de wasmand en ga dan douchen.Als ik klaar ben droog ik mezelf af en kleed me aan.Ik stijl m'n haar en leg het nog wat goed en doe m'n make up op.Als ik mijn kamer terug in ga en mijn rugzak neem komt Alex binnen."Kun je die muziek niet wat zachter zetten?!"Zegt hij chagrijnig."Doe het dan zelf he"Antwoord ik.Alex zucht en gaat terug mijn kamer uit.Ik prop mijn twee camera's in de rugzak,een zaklamp,wat snoep en glowsticks.Ja,glowsticks ja.Ik pak mijn schoenen vanonder mijn kast en doe ze aan.Ik ga mijn kamer uit en ga de trap af."Ik ben weg,Bye"Roep ik en ga dan de deur uit.Ik ga naar het station en koop een ticket voor naar Amsterdam te gaan.Amsterdam is wel in een ander land,maar dat heb ik er wel voor over.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.