Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Het begin van een nachtmerrie.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

21 jan 2011 - 20:27

172

0

319



Het begin van een nachtmerrie.

Ik deed mijn ogen open en zag een paar schimmen staan voor me staan, ergens op de achtergrond hoorde ik een meisje schreeuwen. Nog voor ik kon gaan denken over waar ik was, werd ik hardhandig vastgenomen en werd ik uit de zetel gesleurd. "He, wat moet dat!!" riep ik en ik begon uit alle macht tegen te spartelen. "Dat kan je niet zomaar doen!" klonk het naast me en ik herkende meteen de stem van mijn zus. Ik werd gedwongen terug in de zetel te gaan zitten en ik keek geschrokken rond me. Waar was ik?? Wat gebeurde er toch allemaal? Ik keek nog steeds in paniek rond en zag twee wel heel sterke mannen staan, ergens naast me hoorde ik weer een meisje schreeuwen. Ik zag dat het mijn zus was. "Natasha!!" riep ik blij en ik ging meteen haar kant uit, ze nam me in haar armen en probeerde me een beetje te sussen. "Rustig maar Emma het komt allemaal goed." Maar ik zag de paniek in haar ogen...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.