Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » De camera's.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

21 jan 2011 - 20:32

257

0

231



De camera's.

Nadat ze ons alles uitgelegd hadden moesten we terug naar onze kamer omdat ze iets moesten bespreken ofzo.

*volgende morgen*
Ik werd wakker van Natasha die aan het zingen was. Ik herkende de melodie van 'funhouse' van 'pink'. Ik moest even lachen toen ik besefte dat ze de tekst helemaal verkeerd zong. Ik keek op de klok, de camera's gingen zo meteen aan zag ik. Gezellig doorzingend wou Natasha zich beginnen omkleden. "Wacht!" riep ik en ik nam haar handen vast. Ik keek naar Ellie en ze kniktte als teken dat de camera's aan waren, ze zag het omdat er een rood lichtje knipperde. "De camera's." fluisterde ik Natasha toe die er natuurlijk niks van begreep. "Wat?" vroeg ze in de war en ze wou haar t-shirt uittrekken. "Neeh!" riep Ellie ze sprong boven op Natasha. Die laatste herinnerde zich nu ook de camera's en liet het omkleden voor wat het was. Plots werd ik uit gedachten getrokken door Natasha die me bij m'n been nam en me op de grond trok. "Girlfight!!" schreeuwde ze en ze begon aan m'n kleren te trekken. Plots hoorden we iemand lachen, nu pas besefte ik dat ze ons echt aan het bekijken waren en dat ze ons grappig vonden... "Doen alsof je niks gehoord hebt." fluisterde Natasha waardoor er nog harder gelachen werd door de jongens ergens in de bus. Natasha haalde haar schouders op en begon weer aan mijn t-shirt te trekken. Ik wist niet goed wat te doen, doen alsof ik lol had of tonen wat ik echt voelde...?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.