Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Mijn eerste keer.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

22 jan 2011 - 16:35

874

1

285



Mijn eerste keer.

Ik lag op bed en ik keek naar het kleine dakvenstertje dat voor het beetje licht in de kamer zorgde. De wolken die ik erdoor heen zag vlogen razend snel voorbij... We bleven maar rijden en ik begon me toch af te vragen waar we heen gingen. Plots ging de deur weer uit het slot en ik keek nieuwsgierig wie er binnen komen zou. Het was zoals gewoonlijk Gustav. "Zeg maar niks." mompelden we alledrie en we liepen al achter hem de gang in. Toen ik in de frontlounge kwam was het eerste wat ik zag Bill met z'n gigantische haartje. Hij keek meteen lachend op toen hij me zag en ik vroeg me af hoe hij dat deed... Elke keer doen net of er de vorige keer niks gebeurd was. Hij hield schattig zijn armen open, maar ik wou veel liever terug op m'n vaste plekje aan het raam gaan zitten. Ik deed een stap richting dat plekje toen ik plots een hand in mijn haar voelde. Ik werd hardhandig terug getrokken en keek in het kwade gezicht van Tom. Zo snel als hij me los gelaten had, ging in Bill's kant uit. Bill trok me dolenthousiast op z'n schoot en hij wiebelde hyper heen en weer. Wat een vreemde jongen, maar ik besefte wel dat ik het het beste getroffen had. Van alle jongens had ik de liefste en mooiste dusjah... "Wat zullen we gaan doen?" vroeg hij en hij keek me oprecht vragend aan. Ik kreeg een sluw ideetje... Ik legde mijn armen traag rond zijn nek en ik sloot mijn ogen terwijl ik traag naar hem toe leunde. Ik zag Bill's reactie niet maar ik kon wel denken dat hij zich klaarmaakte voor de kus die zou moeten komen. Net toen mijn lippen de zijne zouden raken draaide ik m'n hoofd weg. "Laten we een film kijken!" zei ik hyper. Bill opende zijn ogen en hij keek me teleurgesteld aan...

De teleurstelling op Bill's gezicht veranderde al snel in een gemeen grijnsje. Eentje dat ik nog nooit eerder bij hem gezien had. Hij trok me mee de gang in waar de bedden stonden en hij sloot de deur van de frontlounge achter zich. Dit zag er niet goed uit. Hij duwde me zenuwachtig op het bed geduwd en hij kwam op me zitten. Ik probeerde hem met alle macht die ik in me had van me af te duwen. "Lig stil schattie." zei hij snel en ik voelde hoe hij aan m'n t-shirtje trok. Niet veel later belande het op het gangpadje. Duizenden gedachten vlogen door mijn hoofd, Bill merkte dat ik er precies niet bij was met mijn gedachten. Hij legde zijn hand in mijn nek en hij kneep er even in om me wakker te krijgen. Ik keek hem vragend aan, maar het enige wat ik kreeg was een oprecht lachend gezichtje van Bill. Hoe blij kon je zijn over het feit dat je zo iemand zou gaan verkrachten? Met een waarschuwende blik opende hij mijn broek en hij trok die samen met mijn zwarte damesboxer naar beneden. Jah, van sexy lingerie moest je niet praten bij mij. Dat was eerder iets voor Natasha. Ik voelde me altijd best in mijn boxershorts. M'n kleren vormden na een tijdje een hoopje in het gangpadje en nu pas besefte ik dat ik hier helemaal naakt lag. Bill keek me verlekkerd aan en hij streelde m'n lichaam. Ik probeerde me op iets anders te concetreren dan dit hier. Ik dacht aan vroeger, aan het enige beeld dat ik me nog kon herinneren van m'n ouders... Nujah, ik had nog Natasha en Ellie, maar mijn ouders waren er al lang niet meer... Plots voelde ik een pijn door mijn lichaam gaan en ik kneep meteen mijn ogen dicht. "Shht." fluisterde Bill troostend en hij keek me lief aan terwijl hij weer wat dieper gleed. De manier waarop hij keek, net alsof hij hier alleen goede bedoelingen mee had... "Ik had me mijn eerste keer helemaal anders voorgesteld." kreunde ik gebroken en Bill grinniktte. Op een traag tempo begon hij te stoten en hij keek me indringend aan. Ik probeerde m'n gezichtsuitdrukking zo neutraal mogelijk te houden ondanks de pijn. Op een steeds sneller tempo stote Bill in me, op het tempo van zijn eigen genietende gekreun. Krampachtig greep ik me vast aan het deken, maar ik moest me sterk houden! Ik mocht hem niet laten zien hoeveel pijn het eigenlijk wel deed. Ik wou hem dat plezier niet gunnen... Sinds ik hier was had hij nog niets anders gedaan dan mij pijn doen om vervolgend weer zo lief te doen. Waar wou hij heen?! Ik voelde hoe zijn bekken begon te trillen en na een laatste diepe stoot (de pijnlijkste) voelde ik zijn bezwete lichaam op het mijne vallen. Hij duwde zich een beetje op en nog nagenietend keek hij me aan, "De volgende keer zou je je beter wat meer ontspannen, dan doet het nog minder pijn." zei hij lief. Mijn plan was in elk geval goed gelukt, voor hem had het geleken alsof het niet zoveel pijn deed. Bill druktte zijn lippen kort op de mijne maar het enige wat ik voelde was walging en ik draaide meteen m'n hoofd weg.


Reacties:


4passions
4passions zei op 7 juni 2010 - 22:49:
waaar is het missende deeltje!!!:o