Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Bill beslist hoe hij me...

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

21 jan 2011 - 20:37

446

0

243



Bill beslist hoe hij me...

Eenmaal terug in de frontlounge sloeg mijn zus meteen haar arm over mijn schouder. De rest van de jongens en Ellie stonde op en ze liepen naar beneden. "Het spijt me zo, ik wou dat ik op tijd geweest was, dan had ik je dit trauma kunnen besparen." Ik zag dat ze er echt veel spijt van had... "Ik heb honger!" zei ik met hese stem. Ik had zeker drie dagen lang zonder eten door gebracht. "Ik geef jullie wel iets." klonk het achter ons. Bill kwam op me af en ik zag dat zijn oogjes blonken. Had hij gehuild? "En daarna verzorg ik je wang!" uit de manier waarop hij het zei, leidde ik af dat hij geen tegenspraak dulde. We liepen door de gang met de bedden en we liepen het trapje af. We kwamen in de keuken en ik zag dat alle ogen op mij gericht waren. Iedereen wist er dus van, ik zag Tom grijnzen en ik moest moeite doen om mijn tong niet uit te steken. "Waarom zo somber Natasha, jij krijgt jou beurt ook wel." zei hij poeslief tegen mijn zus. Ik wou op Tom af gaan maar ik voelde dat mijn zus me bij m'n schouders nam. ze draaide me om zodat ik haar moest aankijken- maak hem alsjeblieft niet boos?- vormde ze smekend met haar lippen. Ik knikte en ik wou gaan zitten, maar Bill nam me vast en hij trok me op zijn schoot. De vorige keer had dit geen goed einde dus ik durfde me bijna niet te veroeren. plots viel er mij iets in, "We kunne morgen maar beter om de morning after pil gaan, als jullie niet willen dat er hier over ongeveer 9 maanden een miniatuur Bill rondkruipt." zei ik. Iedereen keek me raar aan. "Wat? Kennen jullie dat niet? Ook wel de noodpil genoemd, want ik denk niet dat Bill een condoom gebruikt heeft." Ik keek Bill vragend aan en hij schudde schuldbewust zijn hoofd. "Morgen." zei hij geruststellend en hij wreef over mijn rug. Ik nam een broodje van tafel en ik ging richting onze kamer, Bill liet me maar doen wat hem commentaar van Tom op leverde. Ik dacht dat ik Bill nog iets tegen hem hoorde zeggen van: "Ik beslis hoe ik haar...", ik hoorde dat ik gevolgd werd. "Nee Tom... luister gewoon naar Bi..." maar ik stopte meteen toen ik zag dat het mijn zussen waren. We gingen naar de kamer en sloten de deur achter ons. "Ik ga nog eens ontploffen van woede." zei Ellie... ookal had zij het minst reden om kwaad te zijn. Georg en Gustav hadden haar nog niet eens met een vinger aangeraakt...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.